کد خبر: ۲۴۵۴۶۰
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
0
راه اندازی خط­ ارتباطی مدیریت شکایات بانک آیندهپول‌نیوز - در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان و افزایش سطح رضایت­مندی اقشار مختلف کانال­ ارتباطی 24 ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، مورد بهره‌­برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، به منظور سهولت دسترسی و ضرورت به­‌کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه­‌روزی برقرار گردید.

در این راستا، مشتریان عزیز بانک آینده می‌­توانند؛ علاوه بر تماس از طریق کانال­‌های ذیل با شماره‌گیری تلفن 85936 و مرکز ارتباط بانک، به صورت شبانه‌­روزی با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک، در تماس بوده و نسبت به ارائه شکایات و یا انعکاس تقاضاهای خود اقدام تا پس از بررسی و رسیدگی، از نتیجه کار خود مطلع گردند.

سامانه پیامکی: 300000724

پست الکترونیکی: complaint@ba24.ir

صندوق پستی: 1513835811

مرکز ارتباط: 27663200-021

نمابر: 89313012-021

تارگاه بانک آینده: www.ba24.ir «بخش ثبت شکایات»

این اقدامات، در راستای ارزش آفرینی مستمر بانک آینده برای مشتریان، تعامل مناسب با آنها و تحقق اصل پاسخ‌گوئی، انجام می‎گیرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام، به افزایش سرمایه ثبت شده ایران‌خودرو رای مثبت داد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: