کد خبر: ۲۴۴۵۰۹
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
0
پول‌نیوز - شرکت بیمه حافظ در شهریور ماه سال جاری کاهش چشمگیر مدت پاسخگویی به شکایات را نسبت به سال گذشته شاهد بوده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه نظارت بیمه مرکزی شرکت بیمه حافظ مدت پاسخگویی شرکت بیمه حافظ به شکایات بیمه گذاران در شهریور ماه سال جاری 6 روز اعلام شده است در حالیکه این رقم در مدت مشابه در سال گذشته 31 روز بوده است که کاهش چشمگیر مدت پاسخگویی را شاهد بوده ایم.

معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شرکت بیمه حافظ در راستای ایجاد فرهنگ پاسخگویی مسئولانه درامور شکایت مشتریان نزد پرسنل شرکت، بهبود مستمر خدمات بیمه ای از طریق رفع علل بروز عدم انطباق های شناسایی شده از طریق شکایات، پاسخگویی به موقع به شکایات دریافتی از اواخر سال1395 اقدام به راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات بیمه گذاران کرده است و موفق به دریافت گواهینامه (ISO10002;2014) استاندارد مدیریت شکایت مشتریان) شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام، به افزایش سرمایه ثبت شده ایران‌خودرو رای مثبت داد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: