|
||||||||||||||||||
کد فراخوان |
۱,۴۹۳,۵۵۴ - يک ميليون و چهارصد و نود و سه هزار و پانصد و پنجاه و چهار
|
|||||||||||||||||
تاریخ آخرین به روز رسانی |
۲۷ / ۴ / ۱۳۹۶ - بيست و هفتم تير ماه يک هزار و سيصد و نود و شش
|
|||||||||||||||||
تعداد دفعات بازدید |
۳۳ - سی و سه
|
|||||||||||||||||
نوع انتشار |
فراخوان
|
|||||||||||||||||
نوع فراخوان |
آگهی مناقصه
|
|||||||||||||||||
حوزه فعالیت فراخوان |
![]() |
|||||||||||||||||
نوع برگزاری |
يک مرحله ای
|
|||||||||||||||||
واحد پولی برآورد مالی |
ريال
|
|||||||||||||||||
برآورد مالی |
2213442400
|
|||||||||||||||||
نام روزنامه منتشر کننده آگهی |
ساير رسانه ها _ روزنامه همکاری ملی
|
|||||||||||||||||
تاریخ درج آگهی در روزنامه |
۲۷ / ۴ / ۱۳۹۶ - بيست و هفتم تير ماه يک هزار و سيصد و نود و شش
|
|||||||||||||||||
بين المللی است |
![]() |
|||||||||||||||||
احتمال تمديد مهلت دارد |
![]() |
|||||||||||||||||
لغو شده |
![]() |
|||||||||||||||||
تجدید شده |
![]() |
|||||||||||||||||
تاريخ بازگشايی پاکات |
۱۴ / ۵ / ۱۳۹۶ - چهاردهم مرداد ماه يک هزار و سيصد و نود و شش
|
|||||||||||||||||
مهلت ارسال پيشنهاد |
۱۴ / ۵ / ۱۳۹۶ - چهاردهم مرداد ماه يک هزار و سيصد و نود و شش
|
|||||||||||||||||
مهلت دریافت اسناد |
۲ / ۵ / ۱۳۹۶ - دوم مرداد ماه يک هزار و سيصد و نود و شش
|
|||||||||||||||||
تاريخ اعتبار پيشنهاد |
۱۴ / ۵ / ۱۳۹۶ - چهاردهم مرداد ماه يک هزار و سيصد و نود و شش
|
|||||||||||||||||
کشور | استان | شهر |
جمهوری اسلامی ايران - کرمانشاه - كرمانشاه
|
|||||||||||||||||
موضوع |
تجديد مناقصه پروژه احداث شبکه شهرک بهداری و تعاونی مسکن اوقاف باغ نی واقع در مرکز شهرستان کرمانشاه
|
|||||||||||||||||
دستگاه مناقصه گزار |
شرکت توزيع نيروی برق استان کرمانشاه
|
|||||||||||||||||
محل دریافت اسناد |
شركت
توزيع نيروی برق استان كرمانشاه (امور تداركات) از تاريخ ۲۷/۴/۹۶ لغايت
وقت اداری مورخ ۲/۵/۹۶ درمقابل واريز مبلغ ۱۰۰،۰۰۰ ريال به حساب جاری
شماره ۸۳/۳۶۱۲۲۲۱ جام بانك ملت شعبه ميدان خواروبار با کد شناسه
پرداخت ۱۵۰۰۰۸۰۲۲۳۱۲۷ به نام اين شركت خواهد بود. |
|||||||||||||||||
طبقه بندی موضوعی |
![]() |
|||||||||||||||||
توضيحات |
توجه ۱: لاک يا مهـــــــر نمــودن پاکــت ها الـزامــــی اســت. توجه ۲ : هزينه چاپ آگهی ، به عهده برنده مناقصه می باشد . توجه ۳ : مهرو امضاء نمودن لوح فشرده ، فايل الکترونيکی طرح و مشخصات ، الزامی می باشد . ( شرکت هايی که از طرق پايگاه های اطلاع رسانی نسبت به دريافت اسناد مناقصه اقدام می نمايند ، می توانند جهت دريافت فايل الکترونيکی طرح مشخصات با شماره تماس ۳۸۲۵۵۵۷۵-۰۸۳ و همراه ۰۹۲۱۱۶۲۸۵۰۶ آقای سعيدزاده هماهنگی لازم را به عمل آورند . توجه ۴ : درصورت دريافت حداقل دو پيشنهاد در مرحله اول ودر صورت تجديد مناقصه با ارائه تنهايک پيشنهاد ، بازگشايی پاکتها انجام خواهدشد. توجه ۵ : ارائه اطلاعات ثبت شده شرکت در سامانه ساجار الزامی می باشد . توجه ۶ : تکميل فرم ارائه اطلاعات مديرعامل ، اعضای هيئت مديره و سهامداران الزامی است . توجه ۷- ارائه گواهی صحت امضاء دارندگان امضاء مجاز از دفترثبت اسناد رسمی الزامی می باشد . ۲- مدت انجام كار يا خدمات: حداكثر ۵ ماه پس از اعلام اين شركت ۳- محل انجام كار يا خدمات: واقع در امور برق شمال کرمانشاه ۴- شرايط انجام كار يا خدمات: پيمانكار ملزم به رعايت استانداردهای مرتبط با موضوع قرارداد (استانداردهای وزارت نيرو - ملی و بين المللی) با هماهنگی دستگاه نظارت ميباشد. |