April 2021 20 / سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
کد خبر: ۲۳۱۱۸۷
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
0
کاظمی منش گفت: این سامانه حاوی دو نرم‌افزار شامل نرم‌افزار اطلاعات مؤسسات مسافرتی (آژانس) که دربرگیرنده و تسهیل‌کننده ارتباطات شرکت راه‌آهن و مؤسسات مسافرتی است.
راه‌اندازی«سامانه جامع مسافر» برای آژانس‌های مسافرتیپول‌نیوز - مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن گفت: از این پس تمام فرایندهای جاری حوزه حمل‌ونقل مسافر ریلی از طریق سامانه جامع مسافر (سجم) ثبت و پیگیری می‌شود.

علی کاظمی منش با اشاره به فعالیت سامانه جامع مسافربری (سجم) اظهار داشت: این سامانه حاوی دو نرم‌افزار شامل نرم‌افزار اطلاعات مؤسسات مسافرتی (آژانس) که دربرگیرنده و تسهیل‌کننده ارتباطات شرکت راه‌آهن و مؤسسات مسافرتی است.

وی افزود: یکی از نیازهای مراکز فروش و متقاضیان مجوز فروش برای جلوگیری از مکاتبه و مراجعه حضوری با شرکت راه‌آهن بود اما با راه‌اندازی این سامانه تمام پرسش‌ها در مورد مجوزها و سایر موارد از طریق سامانه مطرح و پاسخ داده می‌شود.

 مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن تصریح کرد: ازین پس مؤسسات مسافرتی تمام درخواست‌های خود را از طریق این سامانه ارسال می‌کنند و در مقابل مجوزهای یک‌ساله و سه‌ساله به همراه سایر مسائل از طریق همین سامانه برای آن‌ها ارسال می‌شود.

کاظمی منش با اشاره به نرم‌افزار دوم گفت: این نرم‌افزار درواقع مربوط به خدمات مسافری راه‌آهن است و تمام اطلاعات خدمه قطار مانند مهمانداران و سرمهمانداران در این سامانه ثبت می‌شود تا راه‌آهن بتواند نظارت بهتری بر خدمه و خدمات ارائه‌شده به مسافران داشته باشد.

وی در ادامه گفت: قبل از حرکت قطار از طریق سامانه سجم فهرستی تهیه و بر اساس آن مأمورین راه‌آهن اعزام می‌شوند و در حین بازدید نواقص در این سامانه ثبت می‌شود. بنابر این شرکت‌ها موظف‌ هستند نواقص اعلامی از سوی مسافران و ناظران راه‌آهن را طی ۳ روز کاری به شکایات پاسخ دهند یا نقایص را رفع کنند.

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن تأکید کرد: در صورت بی‌توجهی یا عدم رفع نقایص طی مدت مذکور، رنگ پیام‌ها در سامانه تغییر می‌کند و مکاتبات از سوی شرکت راه‌آهن آغاز می‌شود و در صورت ادامه بی‌توجهی پیگیری به‌صورت جدی‌تری انجام می‌شود و سرانجام شرکت از سوی راه‌آهن برای اعلام موارد و تعیین مهلت رفع نقایص احضار می‌شود.

کاظمی منش خاطرنشان کرد: کترینگ‌های پخت غذا و کارگاه‌های ملحفه شویی در شهرها نیز از این قائله مستثنا نیستند به عبارتی می‌توان گفت که کلیه فراینده‌های جاری در حوزه مسافری قطارها در این سامانه ثبت می‌شود.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: