کد خبر: ۲۳۰۱۶
۲۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۵
0
بانک تجارت در راستای جلب رضایت بیش از بیش مشتریان سیستم تلفنبانک خود را به قابلیت های جدید مجهز کرد .
 پول نیوز - مشتریان می توانند برای استفاده از این خدمات و کسب اطلاعات بیشتر به شعب دارنده حساب مراجعه کنند.
 به گزارش  پول نیوز  روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود : با اتصال تلفنبانک تجارت به سیستم مدیریت کانال از این پس علاوه بر سرویس های قبلی امکان ارائه خدمات انتقال وجه آنی ( online ) بین حساب های کارت و فراگیر ، ارائه مانده و صورتحساب online و پرداخت قبوض از طریق حساب های کارت و فراگیر با استفاده از سیستم تلفنبانک برای مشتریان این بانک فراهم شده است.

مشتریان می توانند برای استفاده از این خدمات و کسب اطلاعات بیشتر به شعب دارنده حساب مراجعه کنند.

گفتنی است سامانه تلفنبانک تجارت خدمات مختلف بانکی از جمله دریافت مانده و سه گردش آخر حساب ، انتقال وجوه بین حساب های معرفی شده پرداخت قبوض آب ، برق ، گاز و تلفن ، دریافت صورتحساب دوره ای و ... را به مشتریان ارائه می کند .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: