کد خبر: ۲۲۲۸۰۳
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
0
راهنمای مراجعین جهت رسیدگی به شکایات در بیمه حافظپول‌نیوز - مراجعه کنندگان محترم در صورتیکه از خدمات بیمه حافظ شکایت دارند می توانند به شش طریق شکایات خود را به سمع و نظر مسوولین ذیربط برسانند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مراجعه کنندگان محترم در صورت داشتن هرگونه شکایت از خدمات ارائه شده شرکت بیمه حافظ می توانند از طروق زیر:

-مراجعه به شرکت یا شعبات آن

- تماس با شماره تماس 26403219-021

- ارسال فکس به شماره تماس: 26413088-021

- ورود به سایت و سامانه رسیدگی به شکایات

- ارسال ایمیل به آدرس info@hafezinsurance.ir

- شکایات خود را ثبت کنند

بدین ترتیب شکایات شما مورد بررسی قرار می گیرد و کلیه مراحل پیشرفت شکایت شما از طریق ارسال پیام کوتاه به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

لطفا به نکات زیر توجه فرمایید:

- نظرات خود را حد الامکان روشن و کوتاه بیان فرمایید.

- چنانچه از فرد خاصی شکایت دارید نام و مشخصات وی را ذکر فرمایید.

- شماره تماس یا آدرس الکترونیکی خود را جهت اعلام وصول شکایت و اطلاع و نتیجه نهایی رسیدگی قید فرمایید.

- جهت اظهار میزان رضایتمندی خود از رسیدگی به شکایات خود می توانید از طریق سایت شرکت اقدام فرمایید.

شرکت بیمه حافظ بعنوان شرکت بیمه ای خود را متعهد میداند تمام توان خود را جهت افزایش رضایت مشتریان، سهامداران در فضای رقابتی بکارگیرد. در این راستا شرکت اقدام به پیاده سازی سیستم رسیدگی به شکایات بر اساس استاندارد ISO10002:2004 نموده است و دستیابی به محور های ذیل را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است:

• ایجاد فرهنگ پاسخگویی مسئولانه درامور شکایت مشتریان نزد پرسنل شرکت
• پاسخگویی به موقع به شکایات دریافتی
• تبدیل مشتریان شاکی به مشتریان وفادار ازطریق رسیدگی موثر به شکایت مشتریان

• بهبود مستمر خدمات بیمه ای از طریق رفع علل بروز عدم انطباق های شناسایی شده از طریق شکایات

این شرکت بر این باور است که تحقق محورهای فوق در محیطی صمیمی و منطقی، با پشتکار و مشارکت سرمایه ­های انسانی شرکت قابل دستیابی می باشد.

مدیریت شرکت خود را متعهد می­داند تا منابع لازم را تأمین نموده و در این راستا مشارکت و همراهی همه­ کارکنان خود را در پایبندی به اصل مشتری­ مداری، درک و پیاده ­سازی الزامات نظام رسیدگی به شکایات با رعایت قوانین و مقرّرات حاکم خواستار می­ باشد.

برچسب ها: بیمه حافظ ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: