April 2020 09 / پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
کد خبر: ۲۲۲۴۵۶
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
0
رفیعی گفت: بانک‌پاسارگاد در این مسیر، موفق شد علاوه بر دریافت گواهینامه‌ی ایزو 10002 در حوزه رسیدگی به شکایات مشتریان، گواهینامه ایزو 10004 در حوزه ارزیابی و سنجش رضایتمندی مشتریان را نیز برای چهارمین بار تمدید کند.
دریافت گواهینامه‌ ایزو 10002 توسط بانک‌ پاسارگاد
پول‌نیوز - بانک‌پاسارگاد در موفقیتی دیگر توانست گواهینامه‌ی ایزو 10002 در حوزه رسیدگی به شکایات مشتریان را دریافت کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از مهم‌ترین افتخارات و ارزش‌های بانک‌پاسارگاد، توجه ویژه به مشتریان است. تا آنجا که از شعار «حق با مشتری است» عبور کرده و پیام پرمعنای «مشتری ذات بانک است» را سرلوحه امور خود قرار داده‌است.

وی ادامه داد: از این‌رو برقراری ارتباط موثر و هدفمند با مشتریان یکی از مهم‌ترین رویکردهای این بانک است. در این راستا روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد به‌طور مستمر و مرتب با دریافت نظرها و پیشنهادهای مشتریان، انجام افکارسنجی و نظرسنجی‌های دوره‌ای، دریافت بازخوردهای مشتریان در خصوص خدمات و محصولات بانک، پیگیری دقیق و کامل نقطه‌نظرات مشتریان و ...میزان رضایت مشتریان از بخش‌های مختلف بانک را می‌سنجد و از نتایج این تحقیقات در جهت ارتقای سطح خدمات‌دهی و جلب رضایت مشتریان بهره می‌برد.

رفیعی ضمن اشاره به سایر موفقیت‌های بانک‌پاسارگاد در زمینه دریافت گواهینامه‌های استاندارد ایزو، تصریح کرد: بانک‌پاسارگاد در این مسیر، موفق شد علاوه بر دریافت گواهینامه‌ی ایزو 10002 در حوزه رسیدگی به شکایات مشتریان، گواهینامه ایزو 10004 در حوزه ارزیابی و سنجش رضایتمندی مشتریان را نیز برای چهارمین بار تمدید کند.

پیش از این نیز این بانک موفق به دریافت ایزو 10668 در حوزه ارزیابی ارزش برند، ایزو 10015 در حوزه مدیریت آموزش و ایزو 27001 در حوزه مدیریت امنیت اطلاعات شد.

گفتنی است استاندارد ایزو 10004 از خانواده ایزو 9000 بوده و دستورالعمل‌هایی را برای تدوین روش‌های حرفه‌ای اندازه‌گیری میزان رضایت مشتریان را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد.

استاندارد ایزو 10002 نیز در خانواده ایزو 9000 رده‌بندی می‌شود و موضوع آن برنامه‌ریزی و اجرای فرآیندی اثربخش و موثر در مورد رسیدگی به شکایات مشتریان است. مشخص بودن مسئول فرآیند رسیدگی به شکایات مشتریان، مشخص بودن مبادی‌های ارسال و دریافت شکایات مشتریان، دسترسی شکایت‌کنندگان به فرآیند رسیدگی خود، اعلام وصول شکایت به مشتری و... از جمله مواردی است که رعایت آن می‌بایست توسط متقاضی مدون و اجرایی شده باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام، به افزایش سرمایه ثبت شده ایران‌خودرو رای مثبت داد.
سود ۵۰ تومانی برای سهامداران «وسپه»

سود ۵۰ تومانی برای سهامداران «وسپه»

۵ اسفند، مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری سپه با حضور مدیرعامل و بیش از ۸۰ درصد سهامداران در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
جزییات طرح ویژه تعطیلی یک ‌ماهه کشور اعلام شد
عضو فراکسیون امید و نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی دریک رشته توئیت در حساب شخصی‌اش از ارائه طرح سه‌فوریتی تعطیلی یک ماه کشور به علت شیوع کرونا در جلسه علنی روز سه‌شنبه ۱۹ فروردین مجلس خبر داد.