March 2020 31 / سه‌شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
کد خبر: ۲۲۱۰۵۸
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
0
ایمانی گفت: مشتریان سرمایه اصلی بانک ها و بنگاه های اقتصادی هستند لذا توجه به نیازها و خواسته های آنان از اهمیت بسیاری برخوردار است بنابراین باید از هر فرصتی برای خدمت رسانی مطلوب تر و پاسخگویی هر چه بهتر به آنان استفاده کنیم.
رونمایی از سامانه ستاد خبری حراست بانک مهراقتصاد
پول‌نیوز - با حضور مدیر عامل بانک مهراقتصاد از سامانه ستاد خبری مدیریت کل حراست که جهت دریافت شکایات، پیشنهاد ها و انتقادات مشتریان و کارکنان بانک طراحی گردیده، رونمایی شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک در مراسم رونمایی از این نرم افزار با تقدیر و تشکر از همکاران مدیریت کل حراست و معاونت ارتباطات و فن آوری اطلاعات، گفت: قطعا برخی ایرادات و نواقص در خدماتی که شبکه بانکی به مشتریان ارائه می کند وجود دارد که با طراحی این قبیل سامانه های اطلاع رسانی و ثبت شکایات، فرصت مناسبی برای مشتریان و سپرده گذاران فراهم می شود تا چنانچه با مشکلی در زمینه سخت افزاری، نرم افزاری و یا نیروی انسانی مواجهه شدند از طریق این سیستم به مسئولین بانک اطلاع رسانی کنند.

ایمانی با بیان اینکه سامانه اطلاع رسانی، شعب بانک را  در خدمت رسانی و پاسخگویی هر چه بهتر کمک می کند، ابراز داشت: با انعکاس نظرات، پیشنهادها و انتقادات مردمی و بر پایه اطلاعات و داده هایی که از این طریق منعکس می شود فرصت مناسبی فراهم می شود تا مشکلات سیستمی خود را در تمامی حوزه ها شناسایی کنیم و نسبت به رفع ایرادات موجود اقدام نماییم.   

مدیرعامل بانک خاطر نشان کرد: مشتریان سرمایه اصلی بانک ها و بنگاه های اقتصادی هستند لذا توجه به نیازها و خواسته های آنان از اهمیت بسیاری برخوردار است بنابراین باید از هر فرصتی برای خدمت رسانی مطلوب تر و پاسخگویی هر چه بهتر به آنان استفاده کنیم.

رونمایی از سامانه ستاد خبری حراست بانک مهراقتصاد

ایمانی در پایان ابراز داشت: امیدوارم این سامانه برای همکاران عزیزمان در بخش نظارتی و حراستی بانک منشأ خیر باشد و آنان را در انجام امور محوله یاری نماید.

در ادامه، علی احمد مرادی – مدیرکل حراست بانک – بیان داشت: عدم برخورداری از وجود یک شبکه ثبت و انتقال اخبار و اطلاعات در بانک همواره به صورت یک خلاء در مدیریت کل حراست احساس می شد که با نظر مساعد مدیرعامل محترم و همکاری و پشتیبانی معاونت فن آوری اطلاعات و ارتباطات، ستاد خبری مدیریت کل حراست به منظور دریافت، بررسی و رسیدگی به شکایات مشتریان و همکاران، طراحی و به بهره برداری رسید.

مرادی ادامه داد: مشتریان و سپرده گذاران می توانند از طریق ارتباط مستقیم تلفنی، صندوق صوتی، پست الکترونیک، پیامک و نمابر مسائل و مشکلات خود را با مدیریت کل حراست مطرح کنند، حراست نیز با بررسی و انتقال انتقادات و پیشنهادها به واحدهای مربوطه و اطلاع رسانی به مسئولین بانک تلاش می کند در جهت مرتفع شدن مشکلات آن ها گام بردارد.  
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام، به افزایش سرمایه ثبت شده ایران‌خودرو رای مثبت داد.
سود ۵۰ تومانی برای سهامداران «وسپه»

سود ۵۰ تومانی برای سهامداران «وسپه»

۵ اسفند، مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری سپه با حضور مدیرعامل و بیش از ۸۰ درصد سهامداران در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.
سود 93 تومانی در جیب سهامداران «شیران»

سود 93 تومانی در جیب سهامداران «شیران»

پول نیوز - مجمع عمومی سالانه عادی شرکت «سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران» در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: