April 2020 05 / يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
کد خبر: ۲۲۰۸۵۱
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
0
رییس هیات مدیره بانک توسعه صادرات، خواستار اجرای کارهای مشترک، یکپارچه و هماهنگ بین بانکها شد و گفت: اگر در کنار اعلام خبر هرپروژه، نام بانک تامین مالی کننده آن نیز بیاید، این مهم برای مردم در بلندمدت جا می افتد که بانکها چه خدمات قابل توجهی به توسعه کشور می کنند.
روابط عمومی حوزه ای تخصصی و راهبردی در هر سازمان است
پول‌نیوز - مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: روابط عمومی حوزه ای راهبردی و پر اهمیت در هر سازمان است و لازم است نگاه تخصصی برای اداره آن داشته باشیم.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر "علی صالح آبادی" در چهارمین جلسه کمیسیون هماهنگی مدیران روابط عمومی بانک‌های دولتی که در ساختمان مرکزی بانک توسعه صادرات برگزار شد، به لزوم " تصویر سازی " از سوی روابط عمومی ها به منظور شناخت نگاه مخاطبان به مجموعه های متبوع اشاره کرد و گفت: لازم است برای توجه دادن آحاد جامعه به یک موضوع و یا یک ابزار مالی، آن را به درستی به مردم معرفی کنیم چرا که تا موضوعی مردمی نشود، شناخته نخواهد شد.

وی ضرورت مشورت مدیران سازمان ها با روسای روابط عمومی را یاد آور شد و افزود: هم اکنون کار روابط عمومی‌ها سخت تر از گذشته است چرا که علاوه بر ارتباط با رسانه ها با مقوله هایی تحت عنوان شبکه های اجتماعی نیز مواجه هستند.

لزوم شناخت مخاطب و انتظارات وی، ارتباط دوسویه با مشتری، ایجاد مکانیزم نظام مند برای دریافت بازخورد و تعامل با ذینفعان نظام بانکی و همچنین شفاف سازی از جمله مواردی بود که دکتر صالح آبادی لزوم توجه به آن را از سوی روابط عمومی بانکها یادآور شد.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات بر ایجاد ساختار مناسب در تعامل رسانه ای تاکید کرد و افزود: تهیه پیوست رسانه ای برای نظام بانکی از یک سو و تهیه پیوست رسانه ای دیگری برای تک تک بانکها با توجه به شرایط خاص هر بانک ضروری است تا جایگاه هر بانک در این عرصه به وضوح مشخص شود.

روابط عمومی حوزه ای تخصصی و راهبردی در هر سازمان است

وی پاسخگویی سریع در برخی موضوعات مطروحه در رسانه ها را لازمه عملکرد روابط عمومی های بانکها دانست و گفت: ظرفیت قوی موجود در کمیسیون روابط عمومی بانک ها ایجاب می کند در برخی موارد به سرعت وارد عمل شده و پاسخ شایسته ارائه شود چرا که اگر این امر مشمول مرور زمان شود، سیستم بانکی به ناحق صدمه می بیند.

دکترصالح آبادی با اشاره به تصریح اساسنامه بانک توسعه صادرات مبنی بر ارائه مشاوره به صادرکنندگان و دریافت بازخورد از آنان گفت: از این رو پایگاه خبری تحلیلی اگزیم نیوز از سوی بانک توسعه صادرات تاسیس شد تا در حوزه صادرات، واردات و فرهنگ سازی موضوعات مرتبط با تجارت بین الملل فعال باشد.

وی ضمن ابراز خرسندی از تاسیس شبکه ایبنا بعنوان یکی از اقدامات خوب حوزه نظام بانکی پیشنهاد داد تا از این ظرفیت برای معرفی توانمندیهای موجود توسط روابط عمومی ها استفاده شود.

رییس هیات مدیره بانک توسعه صادرات، خواستار اجرای کارهای مشترک، یکپارچه و هماهنگ بین بانکها شد و گفت: اگر در کنار اعلام خبر هرپروژه، نام بانک تامین مالی کننده آن نیز بیاید، این مهم برای مردم در بلندمدت جا می افتد که بانکها چه خدمات قابل توجهی به توسعه کشور می کنند.

در این دیدار آقای کریمی مدیرروابط عمومی بانک مرکزی گفت: ضرورت ایجاب می کند ساختارها و زیرساختهای اطلاع رسانی و پاسخگویی در نظام بانکی فراهم شود و یا ارتقا یابد.

خاطر نشان می شود، دکتر حسین امامی رییس اداره روابط عمومی و بین الملل بانک توسعه صادرات ایران، پیش از این با آرای مدیران روابط عمومی بانکهای دولتی به عنوان دبیر کمیسیون روابط عمومی های بانکی وزارت امور اقتصادی و دارایی و همچنین دبیر کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکهای دولتی انتخاب شده است.

در این جلسه مدیران روابط عمومی بانک های ملی ، سپه ، مسکن ، تجارت، رفاه ، پست بانک و قرض الحسنه مهر ایران به ایراد سخن پرداختند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام، به افزایش سرمایه ثبت شده ایران‌خودرو رای مثبت داد.
سود ۵۰ تومانی برای سهامداران «وسپه»

سود ۵۰ تومانی برای سهامداران «وسپه»

۵ اسفند، مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری سپه با حضور مدیرعامل و بیش از ۸۰ درصد سهامداران در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.
سود 93 تومانی در جیب سهامداران «شیران»

سود 93 تومانی در جیب سهامداران «شیران»

پول نیوز - مجمع عمومی سالانه عادی شرکت «سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران» در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: