بیمه پول‌نیوز - شرکت بیمه "ما" در راستای تحقق یکی از سیاست های اصلی خود در خصوص مشتری مداری و پرداخت به موقع و دقیق خسارت، در یک پرونده بالغ بر دو میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این شرکت مبلغ دو میلیارد ریال خسارت را به خانواده متوفی که بر اثر تصادف جان خود را از دست داده بود پرداخت کرد.

بر اساس این گزارش، طی مراسمی ویژه که در دبیرخانه تشخیص مصلحت نظام با حضور نمایندگانی از مدیریت بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه "ما" و ذینفعان برگزار شد، خسارت طی سه فقره چک به بازماندگان آن مرحوم پرداخت شد.

بر اساس استراتژی ها و اهداف تدوین شده جهت مدیریت های فنی و شعب سراسر کشور، پرداحت دقیق و سریع خسارت و ایجاد رضایتمندی جهت مشتریان در تمامی رشته های فنی سر لوحه کار قرار دارد و اصل مشتری مداری  و رعایت حقوق مشتریان و اتحاد و همفزایی با نمایندگان محترم شبکه فروش و تفکر "ما" بودن از اصول مهم بیمه گری در شرکت سهامی بیمه "ما" می باشد.

برچسب ها: بیمه ما ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نیازمندیها