September 2021 21 / سه‌شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
کد خبر: ۲۱۱۹۱۱
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
0
اکبر افتخاری گفت: همسویی بیمه ایران با فرایندهای بین‌المللی، لازمه سرآمدی این شرکت در صنعت بیمه کشور است و از همین‌رو، بیمه ایران از ابتدای سال 95 فرایند شناسایی، مستندسازی و پیاده‌سازی الزامات و نیازهای مربوط به کسب 4 استاندارد بین‌المللی ایزو را در دستور کار خود قرار داد و پس از ارزیابی از سوی یک شرکت معتبر ارزیابی، موفق به دریافت آنها شد.
دریافت 4 گواهینامه‌ سیستم مدیریت کیفیت از سوی بیمه ایرانپول‌نیوز - شرکت سهامی بیمه ایران موفق به دریافت 4 گواهینامه‌ بین‌المللی استاندارد (ایزو) در حوزه سیستم‌های مدیریت کیفیت شد.  

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، اکبر افتخاری، معاون برنامه ریزی و نوآوری این شرکت با اعلام این خبر گفت: همسویی بیمه ایران با فرایندهای بین‌المللی، لازمه سرآمدی این شرکت در صنعت بیمه کشور است و از همین‌رو، بیمه ایران از ابتدای سال 95 فرایند شناسایی، مستندسازی و پیاده‌سازی الزامات و نیازهای مربوط به کسب 4 استاندارد بین‌المللی ایزو را در دستور کار خود قرار داد و پس از ارزیابی از سوی یک شرکت معتبر ارزیابی، موفق به دریافت آنها شد.

او اظهار داشت: استاندارد بین‌المللی مدیریت کیفیت (ISO 9001: 2015)؛ استاندارد بین‌المللی راهنمایی برای رسیدگی به شکایت مشتریان بیرونی سازمان (ISO 10002: 2014)؛ استاندارد بین‌المللی راهنمایی برای حل و فصل دعاوی (ISO 1003: 2007)؛ و استاندارد بین‌المللی راهنمایی برای سنجش رضایت مشتریان (ISO 10004: 2012) چهار گواهینامه‌ای است که شرکت بیمه ایران فرایند دریافت آنها را آغاز کرده است.

در همین باره، افشین جهان‌بین، سرممیز شرکتی که در مقام شخص ثالث، ارزیابی استانداردهای بیمه ایران را برعهده داشته است، گفت: در فرایند اعطای گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت، عملکرد بیمه ایران در حوزه‌های مدیریت کلان و خرد، عملیات بیمه‌گری، رضایت مشتریان، برنامه ریزی و بودجه ریزی، حسابرسی و بازرسی،  سرمایه گذاری، منابع انسانی، ارزیابی عملکرد، رازداری، تامین تسهیلات پشتیبانی، الزامات ایمنی و مواردی از این دست، مورد ممیزی قرار گرفت و این شرکت حایز شرایط لازم برای دریافت گواهینامه‌های مزبور تشخیص داده شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: