کد خبر: ۲۰۰۷۸۰
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
0
عضو هیأت مدیره اعتماد مشتریان به بانک ملی ایران را نقطه قوت این بانک دانسته و افزود: باید با به کارگیری انواع روش‌های نوین بازاریابی و ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، ارتباط مشتریان با بانک قوی‌تر شود به گونه ای که مشتری با ورود به شعبه احساس آرامش و اطمینان نماید .
بازدید مدیران بانک ملی از نقاط صفر مرزی
پول‌نیوز - نشست هم اندیشی پیرامون بررسی و استفاده از ابزارهای الکترونیکی بانک ملی ایران با حضور محمودشایان عضو هیأت مدیره بانک برگزار شد .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه 2کشور ، حسن شهرآشوب رئیس اداره کل سرمایه انسانی و وحیدرضا صمدزاده رئیس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان این اداره نیز در این نشست حضور داشتند .

عضو هیأت مدیره در این مراسم طی سخنانی با اشاره به ارکان اقتصادمقاومتی ، حرکت در این مسیر راتنها راه خروج از شرایط موجود دانسته و بر لزوم تداوم حرکت در این مسیر تاکید کرد.

در ادامه به اهمیت جایگاه مشتری در سیستم بانکی اشاره کرد و گفت: جلب رضایت و رفع نیازهای مشتریان باید در اولویت امور قرار گرفته و نیازهای پنهان آنان شناسایی و برآورده گردد.

وی افزود : ما حصل همه مفاهیم و ابزارها باید منجر به رضایت مشتری شود . مشتری مداری اصل و رکن اساسی سیستم بانکی است که لزوم آموزش‌های مستمر و نحوه رفتار و مهارت‌های ارتباط با مشتریان باید به طور مکرربه همکاران زیرمجموعه یادآوری و بازآموزی شود.

عضو هیأت مدیره اعتماد مشتریان به بانک ملی ایران را نقطه قوت این بانک دانسته و افزود: باید با به کارگیری انواع روش‌های نوین بازاریابی و ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، ارتباط مشتریان با بانک قوی‌تر شود به گونه ای که مشتری با ورود به شعبه احساس آرامش و اطمینان نماید .

در ادامه کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بیان داشت: این استان از مرزهای زمینی و دریایی برخوردار بوده و این فرصت طلایی به منظور ایجاد تعاملات بین المللی با کشورهای همجوار منجر به رشد و توسعه پایدار در منطقه خواهد شد .

در ادامه این مراسم حسن شهر آشوب رئیس اداره کل سرمایه انسانی به بررسی آخرین وضعیت سرمایه انسانی در بانک پرداخت و گفت: سرمایه انسانی ستون اصلی تمامی برنامه ها و امور جاری سازمان می باشد و با توجه به اهمیت منابع انسانی، این اداره کل با نگاهی استراتژیک اهداف متعالی سازمان را دنبال می کند .

 در ابتدای جلسه صمدزاده رئیس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان گزارشی از عملکرد اداره امور شعب ارائه کرد و شرایط حاکم بر پهناورترین استان کشور را از لحاظ نیروی انسانی، خاص دانسته و بر لزوم نگاه ویژه به این استان تاکید کرد.

در بخش دیگری از جلسه دکتر میری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان طی سخنانی برلزوم همکاری دوجانبه تاکید کرد و با اشاره به انضباط حاکم بر سیستم بانکی، استفاده از الگوی سازمانی بانک‌ها در سایر ادارات و ارگان‌ها را بسیار پراهمیت، امید بخش و حیاتی دانست و افزود: اولویت سیستم بانکی سلامت کاری، انضباط و رضایتمندی مشتریان بوده که در صورت تحقق این امر در سایر سازمان‌ها شاهد رشد و تعالی آنان خواهیم بود .

 گفتنی است در این سفر عضو هیأت مدیره، به منظوربررسی مسائل همکاران در شمال استان با حضور در شهرستان زابل از تلاش‌ها و نحوه ارائه خدمات کارکنان در نقاط صفر مرزی ( پایانه های میلک زابل و میرجاوه ) بازدید به عمل آورد.

وی همچنین با حضور در جمع مشتریان حاضر در سالن بازارچه مرزی به منظور رفع برخی از مشکلات موجود در محل، دستورات لازم را صادر و از تلاش‌های کارکنان شعبه زابل در جهت جذب منابع و راه‌اندازی مطلوب امور مشتریان قدردانی کرد.

بازدید مدیران بانک ملی از نقاط صفر مرزی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: