کد خبر: ۱۹۸۲۶۹
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
0
رئیس اتحادیه لوازم التحریر در رابطه با قیمت لوزام التحریر در بازار گفت: قیمت مصوبی در میان فروشندگان لوازم التحریر وجود ندارد و علت آن ثبات قیمت‌ها در بازار است.
قیمت لوازم ‌‌التحریر ثابت ماندپول‌نیوز -لوازم التحریر یکی ازملزوماتی است که در ایام مختلف سال اقشار مختلفی از آن استفاده می‌کنند ولی بازار آن بیشتر در شهریور ماه با شروع فصل مدارس و دانشگاه داغ‌تر از قبل می‌شود.

بازاری که درآن برندهای خارجی بیشتر از برندهای جدید ایرانی و اسلامی جای خود را در بین مردم باز کرده و بازار بهتری از برندهای ایرانی دارند.

این در حالی است که بسیاری از برندهای خارجی بخاطر داشتن بازار بهتر در میان مشتریان در داخل کشور تولید می‌شوند و به دست مصرف کنندگان می‌رسند.

در رابطه با شرایط بازار لوازم التحریر، موسی فرزانیان رئیس اتحادیه لوازم التحریر در گفت‌و‌گویی گفت: برندهای ایرانی و خارجی بسیاری در بازار وجود دارد ولی بازار برندهای خارجی داغ‌تر از برندهای داخلی است.

وی با اشاره به اینکه حجم اعظم خرید لوازم التحریر مربوط به برندهای خارجی است، افزود: بسیاری از برندهای خارجی که در بازار وجود دارند در داخل کشور تولید می‌شوند و علت آن استقبال بیشتر خریدران برای تهیه لوازم التحریر خارجی است.

رئیس اتحادیه لوازم التحریر تصریح کرد: برندهای خارجی متفاوتی وارد کشور می‌شود که در ابتدا تنها چند مورد انحصاری بود، که با گذشت زمان این برندها به چند صد نوع افزایش یافته و اکثر آن‌ها نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

فرزانیان در خصوص استقبال از برندهای ایرانی در بازار گفت: عرضه برندهای داخلی در بازار چشم‌گیر نبوده و استقبال کمی نیز از آن صورت گرفته و علت آن استقبال مشتریان به خرید برند های خارجی است.

وی اظهار کرد: با توجه به پایین بودن تعرفه واردات لوازم التحریر در گمرک این کالا از مبادی قانونی وارد می‌شود و قاچاق بسیار کم است.

رئیس اتحادیه لوازم التحریر در رابطه با قیمت لوزام التحریر در بازار گفت: قیمت مصوبی در میان فروشندگان لوازم التحریر وجود ندارد و علت آن ثبات قیمت‌ها در بازار است.

فرزانیان خاطر نشان کرد: کمبودی در عرضه  لوازم التحریر در بازار وجود ندارد و با توجه به رکود موجود و پایین آمدن قدرت خرید مردم بازار این کالا آرام است.

 با وجود عرضه لوازم التحریر با برندهای ایرانی و اسلامی در بازار استقبال چندانی از سوی مشتریان صورت نگرفت و مشتریان بیشتر تمایل به خرید برندهای خارجی موجود در بازار دارند که در این راستا بهبود بازار برندهای داخلی و فرهنگ سازی لازم در کنار بهبود کیفیت می‌تواند بازارداخلی ایرانی را رونق بخشد.


منبع:میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: