کد خبر: ۱۹۵۶۸
۳۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۸
0
با توجه به حجم زياد شكايات واصله در خصوص شركت‌هاي هرمي اين دادسرا با هماهنگي نهادهاي مسئول نسبت به ايجاد سامانه پيامك نوبت دهي اقدام كرده است.


خبرگزاري فارس: با توجه به حجم زياد شكايات واصله در خصوص شركت‌هاي هرمي دادسراي ويژه رسيدگي به جرايم رايانه و فناوري ارتباطات با هماهنگي نهادهاي مسئول نسبت به ايجاد سامانه پيامك نوبت دهي اقدام كرده است.

به گزارش فارس، دادسراي ويژه رسيدگي به جرايم رايانه و فناوري ارتباطات از شهروندان تهراني خواست شكايات خود در خصوص شركت‌هاي هرمي را از طريق پيامك به اين دادسرا اعلام كنند.

با توجه به حجم زياد شكايات واصله در خصوص شركت‌هاي هرمي اين دادسرا با هماهنگي نهادهاي مسئول نسبت به ايجاد سامانه پيامك نوبت دهي اقدام كرده است.

اين گزارش افزود: شكات مي‌توانند با ارسال مشخصات خود و نام شركت هرمي به شماره 30007362 وقت رسيدگي دريافت كنند.

اين اطلاعيه با اعلام اين‌كه شاكيان از هر خط تلفن همراه تنها يك بار مي‌توانند شكايت خود را مطرح كنند، از شهروندان تهراني خواست از ارسال اطلاعات تكراري به اين شماره خودداري كنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: