خبرگزاري فارس: با توجه به حجم زياد شكايات واصله در خصوص شركتهاي هرمي دادسراي ويژه رسيدگي به جرايم رايانه و فناوري ارتباطات با هماهنگي نهادهاي مسئول نسبت به ايجاد سامانه پيامك نوبت دهي اقدام كرده است.
به گزارش فارس، دادسراي ويژه رسيدگي به جرايم رايانه و فناوري ارتباطات از شهروندان تهراني خواست شكايات خود در خصوص شركتهاي هرمي را از طريق پيامك به اين دادسرا اعلام كنند.
با توجه به حجم زياد شكايات واصله در خصوص شركتهاي هرمي اين دادسرا با هماهنگي نهادهاي مسئول نسبت به ايجاد سامانه پيامك نوبت دهي اقدام كرده است.
اين گزارش افزود: شكات ميتوانند با ارسال مشخصات خود و نام شركت هرمي به شماره 30007362 وقت رسيدگي دريافت كنند.
اين اطلاعيه با اعلام اينكه شاكيان از هر خط تلفن همراه تنها يك بار ميتوانند شكايت خود را مطرح كنند، از شهروندان تهراني خواست از ارسال اطلاعات تكراري به اين شماره خودداري كنند.