March 2021 03 / چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
کد خبر: ۱۹۲۰۲۴
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
0
سعید گیوه گفت: کل استراتژی های ارتباطی و فروش امروز بر مبنای عرضه به بازار است نه بر اساس تقاضای بازار، در حالی که در راهبرد رقابتی تمرکز تا تمایز، نقطه شروع از عرضه به تقاضا تغییر یافته است.
تمرکز تا تمایز، استراتژی بیمه معلم در بیمه های زندگیپول‌نیوز - مشتریان باید منتظر محصولات جدید بیمه معلم بر اساس استراتژی تمایز باشند.مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم تاکید کرد که استراتژی بیمه معلم در بیمه های زندگی، تمرکز تا تمایز است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سعید گیوه چی با تشریح ایده اصلی این راهبرد گفت: کل استراتژی های ارتباطی و فروش امروز بر مبنای عرضه به بازار است نه بر اساس تقاضای بازار، در حالی که در راهبرد رقابتی تمرکز تا تمایز، نقطه شروع از عرضه به تقاضا تغییر یافته است.

او با تاکید بر این که مشتریان باید منتظر محصولات جدید بیمه معلم بر اساس استراتژی تمایز باشند، اظهار کرد: بیمه معلم توانایی این را دارد که استراتژی تمرکز تا تمایز را به بهترین شکل اجرایی کند.

برچسب ها: بیمه معلم ، گیوه چی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: