February 2020 20 / پنجشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
کد خبر: ۱۹۱۱۰
۲۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۱
0
سایت خبری یاهو قرار است روزی یک فیلم کوتاه 90 ثانیه‌ای براساس پربیننده‌ترین خبرهایش بسازد.


به گزارش خبرآنلاین یاهو اعلام کرد با همکاری شرکت تویوتا و کمپانی تولید فیلم ریویل مجموعه «کی می‌دونست؟» را تولید کند؛ اولین قسمت این مجموعه روز دوشنبه در صفحات پربیننده خبری قرار گرفت.

تهیه‌کنندگان این مجموعه، خبری که بیشترین کلیک را در وب‌سایت یاهو خورده باشد انتخاب می‌کنند و طی 24 ساعت فیلم کوتاه 90 ثانیه‌ای براساس آن می‌سازند. هر روز کاری فیلمی جدید روی وب‌سایت می‌آید.

وودی تامپسون که خالق مجموعه «Pop Up Video» برای VH1 است در ساخت این مجموعه با یاهو همکاری می‌کند.

اولین اپیزود این مجموعه که روز دوشنبه پخش شد درمورد «کفن تورین» و تعداد دفعاتی بود که این تکه پارچه به نمایش درآمده است. «کفن تورین» تکه پارچه‌ای است که مسیحیان معتقد هستند عیسی مسیح (ع) به هنگام خاکسپاری به تن داشته است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
سود ۵۵ ریالی هدیه بیسکویت مادر

سود ۵۵ ریالی هدیه بیسکویت مادر

پول نیوز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ویتانا امروز ۲۶ بهمن ماه امروز صبح با حضور ۸۳.۹ درصد سهامداران تشکیل شد.
افزایش سرمایه 74 درصدی «شیران»

افزایش سرمایه 74 درصدی «شیران»

پول نیوز - امروز سه شنبه مجمع عمومی شرکت «سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران» در خصوص افزایش سرمایه برگزار شد.
«قاروم» و 215 درصد افزایش سرمایه

«قاروم» و 215 درصد افزایش سرمایه

پول نیوز - هیات مدیره «شرکت قند ارومیه» پیشنهاد افزایش سرمایه ۳۶۸ میلیارد و ۴۰۸ میلیون ریالی را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت ارائه کرد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: