مشتریان کلیدی بانک ملت در مناطق آزاد تجاری ، آذربایجان غربی ، گلستان ، قزوین ، کرمانشاه و یزد تحت آموزش خدمات نوین بانکی قرار گرفتند.
به گزارش پول نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملت ، مدیریت شعب مناطق آزاد تجاری – صنعتی ،کارگاهی آموزشی برای آشنایی هرچه بیشتر مشتریان کلیدی با محصولات و خدمات الکترونیک در محل برج IT جزیره کیش برگزار کرد.
مدیریت شعب استان آذربایجان غربی هم 345 نفر از مشتریان را با خدمات نوین بانکی از جمله ساتنا ، زایرکارت و پرداخت الکترونیک بهای سوخت آشنا کرد.
مدیریت شعب استان گلستان نیز با برگزاری دوره های آموزشی ، خدمات الکترونیک بانکی را به کارکنان مراکز بهداشت ، شرکت گاز ، بیمه خدمات درمانی و شرکت مخابرات استان معرفی کرد.
همچنین مدیریت شعب استان قزوین در راستای پیاده کردن سامانه محب ، در شرکت های آب و فاضلاب و برق منطقه ای ، ویژگی ها و امکانات این سامانه را برای دست اندرکاران این شرکت ها تشریح کرد.
این مدیریت همچنین خدمات نوین بانکی را به مشتریان شعب بانک ملت در تاکستان ، دانسفهان و بویین زهرا را با خدمات نوین بانکی معرفی کرد.
مدیریت شعب استان کرمانشاه نیز یک دوره آموزش محصولات الکترونیک را برای دانشجویان و کارکنان دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی برگزار کرد.
مدیریت شعب استان یزد هم نسبت به معرفی و آموزش خدمات نوین بانکی به روسای اتحادیه های صنفی استان و کارکنان ادارات کل تربیت بدنی و تبلیغات اسلامی استان اقدام کرد.
مدیر شعب استان اردبیل نیز با حضور در جلسه استانداری ، محصولات مختلف بانک ملت و طرح های بزرگ آن را برای مدیران دستگاه های اجرایی استان تشریح کرد و از آمادگی کامل این بانک برای ارایه خدمات بانکی به تمام نهادها و ارگان های استان خبر داد.