March 2021 03 / چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
کد خبر: ۱۸۲۵۷
۱۴ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۳
0
سنندجی تامین امنیت شغلی رانندگان تاکسی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: اصلاح وضعیت شغلی رانندگان تاکسی به عنوان کاری دشوار، مهم‌ترین بخش کاری سازمان تاکسیرانی در سال 88 بود که در سال 89 نیز به صورت دقیق و جدی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران گفت: مهم ترین برنامه تاکسیرانی پایتخت با شعار حق همیشه با مسافران است در سال 89 اجرای طرح جدیدی با موضوع فرهنگ‌سازی بین مسافران و رانندگان تاکسی خواهد بود.

به گزارش مهر، مهندس پیمان سنندجی با اعلام این مطلب گفت: از این موضوع نمی‌توان به راحتی گذشت چرا که پیش از این که بخواهیم به موضوع خروج تاکسی‌های فرسوده، ساماندهی مسافربرهای شخصی و اختصاص تاکسی‌های جدید بپردازیم باید به اصل قضیه فرهنگ‌سازی بین راننده و مسافر را مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: البته مبحث مهم فرهنگسازی به عنوان یکی از مهم‌ترین چالش‌های تاکسیرانی پایتخت از نیمه دوم سال گذشته در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار گرفته است.
 
مهندس پیمان سنندجی با تاکید بر این که شعار سازمان تاکسیرانی در سال 89 بر اساس شعار همیشه حق با مشتری است می باشد اظهار کرد: البته این موضوع را هم باید مد نظر قرار داد که به عنوان نمونه رانندگان تاکسی با رانندگان اتوبوس تفاوت دارند چرا که تاکسی خودروی شخصی راننده است.
 
وی اضافه کرد: باید رویکردی در این حوزه جریان می‌یافت که به رغم رعایت تمام جزییات اداری که جزء جدایی‌ناپذیر یک سازمان است، فرهنگ‌سازی نیز انجام شود و حرکتی که از نیمه دوم سال گذشته آغاز شده و امسال با دقت و جدیت ادامه خواهد داشت، دقیقاً بر این موضوع دلالت دارد.
 
سنندجی تامین امنیت شغلی رانندگان تاکسی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: اصلاح وضعیت شغلی رانندگان تاکسی به عنوان کاری دشوار، مهم‌ترین بخش کاری سازمان تاکسیرانی در سال 88 بود که در سال 89 نیز به صورت دقیق و جدی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در پایان اصلاح از درون را بهترین شیوه برای برقراری موضوع فرهنگ برخورد راننده و مسافر اعلام کرد و گفت: این ساز و کار نه تنها در سال 88 و سال 89، بلکه در سال‌های بعد نیز ادامه خواهد داشت و این همان نقش نویی است که در کالبد تاکسیرانی در حال اجرا است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: