کد خبر: ۱۷۷۹۵
۲۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۲
0
بانک ملت در راستای تسهیل در روند پیشگیری از ایجاد مطالبات معوق ، سیستم اطلاع رسانی تلفن گویا را راه اندازی کرد.

بانک ملت در راستای تسهیل در روند پیشگیری از ایجاد مطالبات معوق ، سیستم اطلاع رسانی تلفن گویا را راه اندازی کرد.

به گزارش پول نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملت ، سیستم اطلاع رسانی تلفن گویا در راستای اعلام سررسید اقساط و با هدف ارتباط مستمر با مشتریان وپیشگیری از ایجاد مطالبات معوق  با 120 خط ارتباطی  آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش ، جهت اعلام سررسید اقساط به مشتریان این سیستم متناسب با دوره های زمانی،  9 پیغام متفاوت به تلفن ثابت شخص مدیون و ضامنان ارسال می کند.

بر این اساس ، اولین مرحله پیغام دو روز قبل از سررسید اقساط است  که سیستم با اعلام تاریخ سررسید ، مبلغ و نام شعبه اعطا کننده تسهیلات ، مشتریان را در جریان بدهی خود قرار می دهد.چنانچه در موعد مقرر مدیون اقدام به پرداخت بدهی خود کند یک روز پس از سررسید ، پیغام تشکرارسا ل خواهد شد.

همچنین در صورت عدم پرداخت اقساط ، سیستم در فواصل 10، 20 ، 30 ، 40 و50 روز پس ازتاریخ سررسید اقدام به تماس با مدیون و ضامنان وی واعلام اخطار می کند.

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
نظرسنجی
عملکرد دولت در مواجهه با کرونا را چگونه ارزیابی می کنید؟
افتضاح
تا حدودی مطلوب و موفق
موفق و خوب
مشاهده نظرات
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: