کد خبر: ۱۷۵۹۲۶
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
0
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان در جهت حل مشکلات معیشتی، درمانی و اجتماعی بیمه شدگان و مستمری بگیران تلاش بی وقفه می کند.
تلاش تامین اجتماعی برای حل مشکلات معیشتی بیمه شدگانپول‌نیوز- دکترسیدتقی نوربخش در همایش دستاوردهای حوزه معاونت درمان در راستای تحقق نهضت فناوری اطلاعات، اظهار داشت: در شرایط بحران اقتصادی کشور قطعا فشارهای زیادی به این سازمان وارد شد اما امروز با راه اندازی سیستمHIS  در تمامی مراکز درمانی تامین اجتماعی کار بسیار بزرگی در سازمان انجام شد که هم به دولت و هم مردم کمک موثری می شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، نوربخش با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی به لحاظ گردش مالی و گسترش فعالیت ها با هیچ سازمان دیگری قابل مقایسه نیست، افزود: تامین اجتماعی به نیمی از جمعیت کشور خدمات ارائه می کند و در بخش درمان نیز سالانه حدود 500 میلیون بار مراجعه کننده به مراکز درمانی ملکی دارد.

وی ادامه داد: هر ایرانی در سال به طور متوسط بین 10 تا 12 بار به درمان مستقیم یا غیر مستقیم تامین اجتماعی مراجعه می کند و بدین ترتیب به لحاظ اهمیت بعد مالی و خدمت رسانی، سازمانی بی نظیر هستیم.

دکتر نوربخش با بیان اینکه مدیریت سازمان تامین اجتماعی باید بر کنترل و نظارت، سرویس دهی و منابع حساس باشد، گفت: این سازمان صرفا در حوزه درمان حدود 17 هزارمیلیارد تومان هزینه می کند که بدون مدیریت این سه فاکتور، ارائه خدمات بهینه مقدور نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه خدمات این سازمان متنوع و متکثر است، افزود: ابعاد سازمان تامین اجتماعی غیر قابل قیاس با هر نهاد و دستگاه دیگری است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نهضت آی تی را، راه برون رفت از تمام مشکلات سازمان ارزیابی کرد و گفت: تاکنون نتوانستیم همگام با دانش بشری حرکت کنیم و باید درصدد جبران این عقب ماندگی باشیم تا بتوانیم به نحومطلوب تری به مردم سرویس دهی داشته باشیم.

دکتر نوربخش با بیان اینکه بحث HIS جزیی از مباحث حوزه آی تی است، گفت: خرسندیم که امروز سیستم اطلاعات بیمارستانی در تمامی مراکز درمانی ملکی سراسر کشور مستقر شده  و با استقرار آن قدم بسیار بزرگی برداشته شده است.

وی افزود: استقرار سیستم اطلاعات تغییر بسیار بزرگ و نقطه مثبتی در سازمان بود که آثار عملی مطلوبی بر تمامی بخش ها دارد.

دکترنوربخش اظهار امیدواری کرد: با ایثار و همدلی و نگاه مشترک، شاهد سازمانی برتر با ارائه خدمات بهینه باشیم.

مدیرعامل شرکت خدمات ماشینی تامین:
بدون حمایت مدیران ارشد سازمان، راه اندازی سیستم اطلاعات بیمارستانی غیرممکن بود

مدیرعامل شرکت خدمات ماشینی تامین نیز در ادامه این همایش ضمن تشکر از تمامی مدیران ستادی و استانی تامین اجتماعی در راه اندازی سیستم اطلاعات بیمارستانی، گفت: قطعا بدون حمایت های مدیران ارشد سازمان، راه اندازی این سیستم غیرممکن بود.

مهندس ابراهیم متین راد افزود: در این پروژه 4 آیتم،  تغییر زیرساختها، تعمیر تجهیزات، تعویض سیستم های مالی و اداری و نصب پروژه HIS  مد نظر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اکنون در نقطه شروع کار این سیستم هستیم، اظهار داشت: تجمیع و تبادل اطلاعات بیمارستانی و نحوه کار با سیستم های دیگر از جمله مواردی است که باید درخصوص این سیستم بیاموزیم.

متین راد اظهار امیدواری کرد با  تداوم حمایت ها در سال آینده پیشروی مطلوبتری در حوزه آی تی داشته باشیم.

رئیس بیمارستان دکتر لواسانی:
بزرگترین ابزار قدرت در جهان، منابع اطلاعاتی است

رئیس بیمارستان دکتر لواسانی نیز در ادامه این همایش در ارتباط مستقیم از طریق ویدئو کنفرانس، گفت: بزرگترین ابزار قدرت در جهان منابع اطلاعاتی است و سیستم اطلاعات بیمارستانی برای هر فردی این ارمغان را می آورد که به راحتی به اطلاعات درمانی دسترسی پیدا کند.

دکتر سید علی جمالیان افزود: با راه اندازی این سیستم، دسترسی به اطلاعات بیمارستانی از لحاظ کیفی و کمی تسهیل شده است.

وی تصریح کرد: مدیریت های بیمارستانها خط اول جبهه نهضت آی تی بودند و در شروع کار با این سیستم، مشکلات زیادی را متحمل شدند.

وی با بیان اینکه ساختار بیمارستان لواسانی برای استقرار سیستم اطلاعات بیمارستانی قدیمی بود و زیرساختهای لازم را نداشت، گفت: خوشبختانه با همکاری و حمایت های لازم اینکار نهادینه شد.

دکتر جمالیان اظهار امیدواری کرد با دسترسی به منابع اطلاعاتی و برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم در آینده موفق و تعالی درمان را اجرایی کنیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: