کد خبر: ۱۷۴۹۷۹
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
0
در طراحی این آگهی سعی شده تا با استفاده از زنگ مدرسه و کاغذ در کنار قیچی علاوه بر تداعی یک بازی کودکانه در ذهن مخاطب خبر از افتتاح این مدارس دهد.
طرح زنگ، قیچی، کاغذ بانک گردشگری آگهی برتر شدپول‌نیوز- آگهی بانک گردشگری به عنوان آگهی برتر مطبوعات کشور در فصل پاییز شناخته شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این انتخاب آگهی های چاپ شده در پاییز 94 توسط هیات داوران مورد بررسی قرار گرفت و طبق رای داوران آگهی "زنگ، قیچی، کاغذ " که مربوط به افتتاح مدارس ساخته شده توسط گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در مناطق محروم بود به عنوان آگهی برتر شناخته و انتخاب شد.

بر اساس این گزارش این آگهی در شرکت هم وطا از شرکتهای زیر مجموعه بانک گردشگری و توسط ناهید عقیقیان طراحی شده است. بانک گردشگری نیز در آبان ماه سال 94 همزمان با افتتاح این مدارس در مناطق محروم تبلیغات خود را آغاز کرد.

در طراحی این آگهی سعی شده تا با استفاده از زنگ مدرسه و کاغذ در کنار قیچی علاوه بر تداعی یک بازی کودکانه در ذهن مخاطب خبر از افتتاح این مدارس دهد.

گفتنی است بانک گردشگری در طرح های تبلیغاتی پیشین خود نیز به خوبی از نماد های گرافیکی استفاده کرده که همین موضوع باعث جلب نظر کارشناسان حوزه تبلیغات و رسانه شده است. به طوریکه اکثر فعالان این حوزه طرح های این بانک را شیوه ای نوین در معرفی خدمات و محصولات می دانند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: