کد خبر: ۱۷۲۴۰
۲۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۳
0
امداد نوروزی سال 1389 جزء انتظاراتی است که امسال مشتریان خودروسازان به جهت حمایت از سفر مورد تقاضا دارند. خدمات امدادی هر چند در نوع خود جزء گرانترین خدمات است اما گروه صنعتی ایران خودرو امسال با رشد خدمات امدادی به دنبال کسب رضایت بیشتر مشتریان از حوزه خدمات پس از فروش خود است.
به گزارش ایساکو، کسب رتبه برتر و مقام اصل خدمات پس از فروش توسط ایساکو و همگامي‌شبکه نمایندگی های ایساکو در این جهت سبب شده که مشتریان معیارهای جدیدی از خدمات پس از فروش انتظار داشته باشند.
محمد رضا بابایی مدیر عامل ایساکو که با اشاره به موارد فوق گفت: برنامه و وظیفه ما در ایام نوروز ارائه خدمات مورد درخواست مشتریان در زمان و مکان مورد نیاز آنهاست و در این راه اکیپ های امدادی شبکه خدمات پس از فروش و نیروهای ستادی شرکت ایساکو شرکتهای تابعه امسال در آمادگی کامل به سر مي‌برند.

محمد جواد طلا مدیر عامل امداد خودرو ایران نیز در این رابطه گفت: نوروز 89 بیش از 1000 اکیپ امدادی در خدمت هموطنان است و مرکز تماس امداد به شماره 09644 در تمام مدت شبانه روز پاسخگوی مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو راهنمایی هموطنان خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
نظرسنجی
عملکرد دولت در مواجهه با کرونا را چگونه ارزیابی می کنید؟
افتضاح
تا حدودی مطلوب و موفق
موفق و خوب
مشاهده نظرات
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: