کد خبر: ۱۷۱۵۶۱
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
0
در این طرح مشتریان می توانند با مراجعه به واحد «دستیار مشتری» در شعبه مرکزی و لردگان استان تمامی سوالات و ابهامات خود در خصوص خدمات بانکی را با مسئول این واحد درمیان گذاشته و راهنمایی و مشاوره های لازم را دریافت کنند.
«دستیار مشتری» بانک قوامین؛ خدمتی متمایز در شعب چهارمحال و بختیاریپول‌نیوز- در راستای تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، مدیریت شعب بانک در چهارمحال و بختیاری واحد «دستیار مشتری» را در دو شعبه پر تردد استان (شعبه مرکزی و لردگان) راه اندازی کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این طرح مشتریان می توانند با مراجعه به واحد «دستیار مشتری» در شعبه مرکزی و لردگان استان تمامی سوالات  و ابهامات خود در خصوص خدمات بانکی را با مسئول این واحد درمیان گذاشته و راهنمایی و مشاوره های لازم را دریافت کنند.

همچنین مسئول این واحد علاوه بر راهنمایی مشتریان اقداماتی همچون بازاریابی خدمات، بررسی فعالیت و میزان تراکنش دستگاه های کارتخوان و... را نیز به صورت علمی و تحت نظارت کارشناسان توسعه بازار انجام می دهد.

لازم به ذکر است، تاکنون اجرای این طرح با توجه به بررسی و پایش صورت گرفته بسیار موفق ارزیابی شده است.  
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: