کد خبر: ۱۷۱۵۱۳
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
0
پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به منظور ایجاد بستری مناسب جهت شناختن شاخص‌های نوین مشتری مداری و تأثیرات آن در افزایش فروش و نیز امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعه‌های موفق برای بهره‌مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری در تاریخ دوازدهم بهمن ماه 94 با حضور مدیران صنعت و تجارت کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار شد.
اعطای لوح تقدیراجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به مؤسسه اعتباری عسکریهپول‌نیوز- پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری روز دوشنبه 12 بهمن 1394 در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به منظور ایجاد بستری مناسب جهت شناختن شاخص‌های نوین مشتری مداری و تأثیرات آن در افزایش فروش و نیز امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعه‌های موفق برای بهره‌مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری در تاریخ دوازدهم بهمن ماه 94 با حضور مدیران صنعت و تجارت کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار شد.

در این اجلاس ملی که با حمایت علمی و معنوی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود، منتخبین پس از ارزیابی شاخص های مشتری محوری و مشتری مداری توسط کمیته تخصصی همایش، لوح های رضایتمندی مشتری را دریافت کردند.

اعطای لوح تقدیراجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به مؤسسه اعتباری عسکریه

دکتر جعفری(رئیس اجلاس و رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان)، مهندس مهرداد بذرپاش( عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی)، دکتر نواب(معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان) دکتر چناری(مشاور پارلمانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی) دکتر نیما کیمیایی (مدرسMBA مدرسه کسب و کار ماهان) سخنرانان این همایش بودند.

در این همایش محمدحسین خالقی(رئیس اداره کل بازرسی) به نمایندگی از مؤسسه اعتباری عسکریه نشان دوستاره رضایتمندی مشتری را از این همایش دریافت کردند.

در متن این لوح آمده است:

جناب آقای سید امین جوادی
مدیرعامل محترم مؤسسه اعتباری عسکریه

امروزه جاودانگی نام های تجاری در گرو رضایت مشتریان بوده و چه بسیارند برندهایی در طول تاریخ بشری بوده اند که پس از گذراندن روزهای پرتلاطم در بازار کسب و کار به واسطه تعلق خاطر و رضایت مصرف کنندگان خود دوباره به عرصه رقابت بازگشته اند و همچنین فراوانند نام هایی که به واسطه اهمیت ندادن به سلایق مشتریان نشان و اثری از آنها بر جای نمانده است.

در همین راستا از شما که با تلاش های بی شائبه خود در ورطه کسب و کار و تجارت با در نظرگرفتن سلایق مصرف کننده، رضایتمندی مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده اید قدردانی نموده و این لوح به پاس مشتری مداری حضرتعالی و مجموعه متبوعتان در پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری 1394 تقدیم حضورتان می نماییم.

اعطای لوح تقدیراجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به مؤسسه اعتباری عسکریه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: