کد خبر: ۱۶۸۶۳۲
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
0
سعی کنید در عرض 30 تا 60 ثانیه هرچقدر که می‌توانید این حرکات را انجام دهید. می‌توانید زمان انجام حرکات را نیز افزایش دهید. می‌توانید این حرکات را با یکدیگر تلفیق کنید و در برنامه ورزشی خود تنوع ایجاد کنید.
پول‌نیوز- ورزش‌های قلبی – عروقی مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید بدون تجهیزات خاصی در خانه انجام دهید.
 
به گزارش سایت bowflex Insider، اگر می‌خواهید زودتر کالری بسوزانید می‌توانید شدت انجام این حرکات را افزایش دهید. بنابراین افراد مبتدی تا حرفه‌ای می‌توانند در خانه این حرکات را انجام دهند.
 
تعدادی از حرکات ورزشی قلبی – عروقی را می‌توان به صورت ترکیبی در خانه انجام داد. انجام این حرکات برای افزایش آمادگی جسمانی مناسب هستند.

6 ورزش کالری‌سوز خانگی 

این حرکات ورزشی موثر عبارتند از:
 
1- دویدن در جا
 
2- حرکت پروانه
 
3- حرکت اسکیت بازان
 
4- مشت‌زدن
 
5- برپی
 
6- حرکت ضرب زدن با پا
 
سعی کنید در عرض 30 تا 60 ثانیه هرچقدر که می‌توانید این حرکات را انجام دهید. می‌توانید زمان انجام حرکات را نیز افزایش دهید.
 
می‌توانید این حرکات را با یکدیگر تلفیق کنید و در برنامه ورزشی خود تنوع ایجاد کنید.
برچسب ها: ورزش ، کالری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: