کد خبر: ۱۶۸۴۶۹
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
0
هادی افزود: شناسایی نیازهای مشتریان بانک با ایجاد تعامل و ارتباط مناسب با روسای استان ها و مسئولین رفاه بانک صادرات امکان پذیر شده است و این ارتباط باید روز به روز مستحکم تر شود.
برگزاری نشست هم اندیشی مدیران بیمه سرمد و رفاه بانک صادراتپول‌نیوز- نشست هم اندیشی مدیران بیمه سرمد و مدیران رفاه بانک صادرات ایران روز شنبه 94/10/12 در هتل لاله تهران برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، علیرضا هادی، مدیر عامل بیمه سرمد در این نشست ضمن خوشامدگویی به مدعوین جلسه، با تاکید بر کیفیت ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان به خصوص همکاران بانک صادرات ایران، گفت: از نگاه بیمه سرمد نحوه خدمتی که به همکاران بانک صادرات در اقصی نقاط کشور ارائه می شود، بسیار حائز اهمیت بوده و از اینکه بتوانیم بهترین خدمات را به این مجموعه ارائه دهیم، به خود می بالیم.

هادی با بیان اینکه تعاریف مختلفی از کیفیت وجود دارد، اما کیفیت، برآورده کردن انتظارات مشتریان است، تاکید کرد: هر چقدر بتوانیم فاصله انتظاری که مشتری از خدمات بیمه دارد، با آن پوششی که شرکت بیمه بر اساس بیمه نامه به آن تعهد نموده است را کاهش داده و یا حذف کرد، رضایت مشتری جلب خواهد شد.

هادی با بیان اینکه باید آگاهی لازم را به مشتریان در هنگام خرید بیمه نامه در مورد پوشش ها و تعهداتی که شرکت بیمه متقبل شده است، داد، گفت: در بسیاری از موارد نارضایتی مشتریان به دلیل انتظاراتی است که مشتریان در ذهن خود از بیمه نامه دارند.

به گفته وی، بیمه سرمد با تعامل با مسئولین رفاه بانک صادرات جهت دریافت پیشنهادات و انتقادات و طرح نیازهای بیمه شدگان به این شرکت خواهد توانست کیفیت ارائه محصولات خود را افزایش دهد.

هادی افزود: شناسایی نیازهای مشتریان بانک با ایجاد تعامل و ارتباط مناسب با روسای استان ها و مسئولین رفاه بانک صادرات امکان پذیر شده است و این ارتباط باید روز به روز مستحکم تر شود.

مدیرعامل بیمه سرمد با بیان اینکه برخورد کارکنان بیمه سرمد در هنگام بروز خسارت برای بیمه شدگان به خصوص در رشته درمان باید به نحوی باشد که آلام بیماران را کاهش داده و آرامش خیال را برای آنان به ارمغان آورد، ادامه داد: در حال حاضر با برقراری تماس تلفنی با بیماران و عیادت حضوری، سعی نموده ایم تا حد امکان آلام ناشی از بیماری و عواقب پس از آن را کاهش دهیم.

بر اساس این گزارش، در سال گذشته قراردادهای تحت نظارت بانک صادرات تنها در سه استان خراسان رضوی، اردبیل و خوزستان منعقد شده بود که در سال جاری این قراردادها به 10 استان افزایش یافته است.

در ادامه آقایان گیوری معاون اداره کل رفاه بانک صادرات و اکبر رواقی مدیر بیمه های اشخاص بیمه سرمد به ایراد سخنرانی پرداختند و این نشست با پرسش و پاسخ مدعوین، مطرح نمودن مشکلات و موانع موجود و ارائه راهکارهای مناسب در این خصوص به پایان رسید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: