کد خبر: ۱۶۸۴۱۳
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
0
لگزایی خطاب به مشتریان و ذینفعان بانک گفت: سال آینده منتظر نخستین بازخورد آنان از وضعیت خدمات الکترونیک بانک تجارت هستیم و از مشتریان و هموطنان عزیز درخواست می‌کنیم همراه ما در مسیر بهبود خدمات بانک باشند و این اطمینان را می دهیم که با جهش بزرگی که خواهیم داشت، تا پایان سال آتی، تمایز را در وضعیت خدمات نوین بانک تجارت احساس خواهند کرد.
جهشی بزرگ در خدمات بانک تجارت اتفاق خواهد افتادپول‌نیوز- معاون مدیرعامل بانک تجارت در حوزه فناوری اطلاعات با اشاره به برنامه‌های آتی این بانک در حوزه IT گفت: اولویت اصلی بانک تجارت تجهیز شدن به سامانه‌های کاربردی مرتبط با عملیات بانکی در قالب سامانه بانکداری یکپارچه و مشتری محور CoreBanking است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، علیرضا لگزایی در گفت‌وگویی با اشاره به کارکردهای حوزه فناوری اطلاعات گفت: امروز دیگر IT سازمانها به عنوان یک ابزار و یا تسهیل کننده سایر فرآیندهای سازمان تلقی نمی شود، بلکه فناوری اطلاعات موتور محرکه همه بخش های سازمان است.

معاون مدیرعامل بانک تجارت در خصوص ارتقاء سطح خدمات نوین بانک تجارت اظهار داشت: با وجود توسعه دیگر ابزارهای ارتباطی، شعبه همچنان نقطه اتصال بانک با مردم و دماسنج رضایت مشتریان از خدمات به شمار می‌رود و با یک ریل‌گذاری متناسب با تغییرات روز بانکداری کشور در شعب، اثرات آن را در سایر حوزه های ارائه خدمات بانک نظیر حوزه مالی، بین الملل، اعتباری و ... نیز خواهیم دید.

وی مهمترین اولویت توسعه ای حوزه IT بانک تجارت را اینگونه تشریح کرد: اولویت اصلی بانک تجارت تجهیز این بانک به سامانه‌های کاربردی مرتبط با عملیات بانکی در قالب CoreBanking یا همان سامانه بانکداری یکپارچه و مشتری محور است. خوشبختانه در این حوزه مطالعات بسیار خوبی انجام شده. قرارداد طراحی، تهیه و بومی سازی محصول نیز در مرحله نهایی قرار دارد و در آینده نه چندان دور شاهد نتایج پیاده سازی CoreBanking بانک تجارت بصورت عملیاتی خواهیم بود.

لگزایی اولویت دوم IT بانک تجارت را ارتقاء و بهبود خدمات و سیستم های مبتنی بر IT در صف و ستاد اعلام کرد و افزود: تا زمانی که اولویت اول محقق شود مکلف به افزایش کیفیت ، سرعت و پایایی خدمات موجود هستیم  و موضوعی که در مسیر پیش رو برای توسعه حوزه فناوری اطلاعات بانک بسیار مهم است افزایش توان مدیریت تغییر در حوزه IT است، تا بتوانیم ضمن تخصیص بخش بیشتری از بودجه و امکانات و توان فکری خود برای تحقق اولویت اول ، به گونه‌ای برنامه‌ریزی و عمل کنیم که جریان عملیات جاری بانک نیز با حداقل مشکل و اختلال تداوم یابد.

معاون مدیرعامل در پایان خطاب به مشتریان و ذینفعان بانک گفت: سال آینده منتظر نخستین بازخورد آنان از وضعیت خدمات الکترونیک بانک تجارت هستیم و از مشتریان و هموطنان عزیز درخواست می‌کنیم همراه ما در مسیر بهبود خدمات بانک باشند و این اطمینان را می دهیم که با جهش بزرگی که خواهیم داشت، تا پایان سال آتی، تمایز را در وضعیت خدمات نوین بانک تجارت احساس خواهند کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: