پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

کد خبر: ۱۶۷۳۷۶
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰
0
سابقه این برند خاص به سال 1931 میلادی باز می گردد. زمانی که لشو دو فوند در سوئیس میزبان یکی از نابغه های دنیای ساعت شد.

پول‌نیوز، سمیه علی‌اصغری-  معمولا مشتریان کالاهای لوکس به دو دسته تقسیم می شوند. یک گروه که طالب گران قیمت ترین ها و محصولاتی سفارشی از برندهای مطرح جهان هستند و گروه دیگر، مشتریانی که همواره در جستجوی تفاوت ها بوده اند.

برای گروه دومی ها، در انتخاب کالاهای لوکس تنها کیفیت برند اهمیت ندارد زیرا آنها بدنبال چیزی فراتر از کیفیت هستند . این گروه از مشتریان همواره کالایی را می خواهند که از سایر نمونه ها موجود در بازار متفاوت باشد. حتی گاهی اوقات به برندهای نامدار شناخته شده و عمومی تر هم رضایت نداده و تحفه ایی خاص و متفاوت را جستجو می کنند.

شاید یکی از بهترین نمونه ها برای جاذبه ای از این دست را بتوان در دنیای ساعت سراغ گرفت. جایی که برندهای مشهوری چون پیاژه، کارتیه، هابلوت و ... حضور دارند. هر کسی آرزوی داشتن محصولات این برندها را دارد ، ساعت هایی که هر کدام میلیون ها تومان قیمت دارند، اما در این بین برخی مشتریان همچنان ماجراجویی های لوکس خود را دنبال می کنند تا به برندی متفاوت تر نزدیک شوند.

 در این میان "لوئیس ارارد" یکی از همان متفاوت هاست. سابقه این برند خاص به سال 1931 میلادی باز می گردد. زمانی که لشو دو فوند در سوئیس میزبان یکی از نابغه های دنیای ساعت شد. لوئیس ارارد در 16 فوریه سال 1893 به دنیا آمد. در سال 1929 اولین تلاش ها برای تحقق رویای همیشگی خود را شروع کرد و در نهایت در سال 1931 اولین ساعت با برند شخصی خود را تولید کرد.
 در سال 1937 تعداد کارمندان ارارد از 60 نفر هم بیشتر شد که نمایانگر پیشرفت مناسب مجموعه لوئیس بود. مهارت ارارد آنچنان افزایش یافته بود که در فاصله سال های 1942 تا 1980 عمده فعالیت های ارارد به تولید بدنه برای سایر کمپانی های ساعت سازی اختصاص یافت. در اوایل دهه 90 با توجه به بحران اقتصادی جدی، کمپانی دست به دست شده و در نهایت دفتر اصلی نیز به کانتون ژورا انتقال یافت.
در سال 2003 پس از 10 سال سکوت، کمپانی توسط سرمایه گذاران خصوصی خریداری شده و مجددا فعالیت های خود را آغاز کرد. در سال 2009 لوئیس ارارد محصولاتی با قیمت مناسب تر را نیز در برنامه تولید خود قرارداد تا مقداری دامنه مشتریان خود را افزایش دهد. در سال 2011 این برند قدیمی هشتادمین سالگرد خود را جشن گرفت و چندین مجموعه جدید را به این مناسبت معرفی کرد. روند تولید کماکان دنبال شده و ارارد در نظر دارد با ارائه محصولاتی خاص همچنان مخاطبان بیشتری را به سمت خود جلب کند.
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدنی‌ها
پرطرفدار