April 2021 11 / يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
کد خبر: ۱۶۶۶۱۰
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
0
این تندیس از طریق آقایان؛ دکتر جعفری، رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان؛ دکتر موحدی، مدیرکل حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی و دکتر بانک، معاون کل نهاد ریاست جمهوری به بانک آینده اعطا گردید.
بانک آینده موفق به دریافت تندیس رضایت‌مندی مشتری شدپول‌نیوز- «بانک آینده»، در نخستین «جشنواره ملی رضایت‌ مندی مشتری در حوزه بانک و بیمه» که از سوی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان کشور و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار گردید، موفق به دریافت تندیس «رضایت‌مندی مشتری» شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، هدف از این جشنواره که روز یکشنبه، 29 آذرماه سال جاری و در مرکز همایش‌ های بین‌ المللی صدا و سیما برگزار شد، تبیین رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در حوزه بانک و بیمه عنوان گردید.

بر همین اساس، در این جشنواره از برترین‌های حوزه بانک و بیمه از منظر: مشتری‌ مداری، نیازسنجی مشتریان، ارائه خدمات مطلوب و رعایت حقوق مادی و معنوی مشتریان و ... توسط مدیران بانکی و بیمه‌ای قدردانی به‌عمل آمد و بانک آینده در فرآیند سنجش و ارزیابیِ منطبق بر اصول تخصصی و علمی، به‌ عنوان بانک حامی حقوق مصرف‌ کننده، شایسته تقدیر شناخته شد و موفق به دریافت نشان عالی این جشنواره در قالب تندیس «رضایت‌مندی مشتری» گردید.

این تندیس از طریق آقایان؛ دکتر جعفری، رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان؛ دکتر موحدی، مدیرکل حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی و دکتر بانک، معاون کل نهاد ریاست جمهوری به بانک آینده اعطا گردید.

گفتنی است؛ این موفقیّت، به‌ دلیل نهادینه شدن اصل «مشتری‌محوری» و رعایت آن در تمامی سطوح بانک آینده به‌ دست آمده است. از همین‌ رو، کلیه فعالیت‌های بانک آینده همواره بر مبنای میزان رضایت‌ مندی و ارزش‌ آفرینی برای مشتریان در مسیر سرآمدی، برنامه‌ریزی می‌شود.

شایان ذکر است؛ نخستین جشنواره ملی رضایت‌ مندی مشتری در حوزه بانک و بیمه با سخنرانی مسؤولان بلند پایه کشوری و مدیران عالی‌ رتبه  و با حضور مدیران ارشد وزارت‌ خانه‌ های مرتبط و اساتید و صاحب‌ نظران این عرصه برگزار شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: