April 2021 21 / چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
کد خبر: ۱۶۵۸۳۲
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
0
پول‌نیوز- دویدن بر روی تردمیل تنها راه انجام فعالیت قلبی عروقی و سوزاندن کالری نیست. راه‌های دیگری برای افزایش آمادگی جسمانی و سوزاندن چربی و کالری هم وجود دارد.

چهار روش ورزش کردن برای افزایش آمادگی جسمانی و سوزاندن کالری به شرح زیرند:

1- یازده دقیقه ورزش کوتاه مدت و شدید: انجام ورزشهای کوتاه مدت و شدید می‌تواند مفید باشد. انجام ورزش‌های کوتاه مدت و شدید به همراه ورزش‌های قلبی عروقی بسیار مناسب است. با قرار دادن این نوع ورزش‌ها در نیمی از زمان عادی ورزش کردن، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

2 پانزده دقیقه کیک بوکسینگ برای کاهش وزن: کیک بوکسینگ تمامی اعضای بدن را به کار می‌گیرد. کیک بوکسینگ یک نوع ورزش قلبی عروقی است که به افزایش هماهنگی اعضای بدن، سرعت و قدرت بدن کمک می‌کند.

3- 25 دقیقه ایروبیک: انجام حرکت سریع باعث افزایش آمادگی جسمانی و عرق کردن بدن شما می‌شود. تغییرات ناگهانی در جهت‌گیری بدن و حرکات سریع پا باعث افزایش هماهنگی بدن و سوزاندن کالری می‌شود.

4- 30 دقیقه ورزش با توپ: ورزش هوازی و قلبی عروقی همراه با یک توپ می‌تواند باعث افزایش قدرت و هماهنگی اعضای بدن شود. این کار کالری‌سوزی را افزایش می‌دهد و استفاده از توپ هماهنگی دست‌ها و چشم را افزایش می‌دهد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: ورزش ، تردمیل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: