September 2020 20 / يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
کد خبر: ۱۶۲۰۵۳
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
0
ایمانی در ادامه بر ارتقاء سطح علمی کارکنان مرکز ارتباط مهر و افزایش اطلاعات تخصصی آن ها در حوزه فعالیت بانک تاکید کرد و افزود: همکاران حاضر در این مرکز باید مستمراً به دنبال خواسته ها و انتظارات مشتریان باشند و با انتقال آن به مسئولان تا حصول نتیجه نهایی پیگیر باشند.
بازدید مدیرعامل بانک مهر اقتصاد از مرکز ارتباط با مشتریانپول‌نیوز- مدیرعامل بانک مهر اقتصاد به همراه رئیس اداره کل روابط عمومی ضمن بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان این بانک با مدیران و کارشناسان آن گفتگو کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سید ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک در نشت با کارکنان مرکز ارتباط با مهر، گفت: مشتریان بانک جایگاه ویژه ای در دستیابی به اهداف و راهبردهای کلان بانک دارند و بزرگترین سرمایه بانک محسوب می شوند، بنابراین این مرکز یکی از مهمترین نقاط تماس بانک به شمار می رود و نحوه فعالیت آن اهمیت بسزایی در ارتباط هدفمند با مشتریان دارد.

ایمانی در ادامه بر ارتقاء سطح علمی کارکنان مرکز ارتباط مهر و افزایش اطلاعات تخصصی آن ها در حوزه فعالیت بانک تاکید کرد و افزود: همکاران حاضر در این مرکز باید مستمراً به دنبال خواسته ها و انتظارات مشتریان باشند و با انتقال آن به مسئولان تا حصول نتیجه نهایی پیگیر باشند.

بازدید مدیرعامل بانک مهر اقتصاد از مرکز ارتباط با مشتریان

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد خاطر نشان کرد: با توجه به لزوم ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و افزایش چشمگیر میزان تماس با این مرکز در آینده نزدیک اقدام به توسعه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری مرکز خواهیم نمود.

در ادامه، نیک اختر معاون اعتبارات و امور بین الملل ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های این مرکز، گفت: مرکز ارتباط با مهر تاکنون موفق به پاسخگویی به بیش از 400 هزار  نفر از مشتریان گردیده که به لحاظ میزان حجم تماس در رتبه دوم بانک های کشور قرار داریم.

وی جمع آوری اطلاعات در خصوص سوالات، دغدغه ها و شکایات مشتریان، تجزیه و تحلیل انتقادات ارباب رجوع، انعکاس خواست های سپرده گذاران به مبادی ذیصلاح در بانک و تلاش برای مرتفع نمودن آن ها را از مهم ترین برنامه های این مرکز عنوان کرد و گفت: طرح هایی همچون سامانه شعب یاب، یکپارچه سازی کانال های ارتباطی،  توسعه مرکز با نگاه به آینده و بهینه سازی ثبت اطلاعات مشتریان از جمله اقداماتی است که به زودی عملیاتی خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: