کد خبر: ۱۶۱۱۳
۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۸
0

نمايندگي‌هاي مجاز ايران خودرو با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي مناسب ايساكو جهت ارائه خدمات چابك، هر كدام برنامه‌ريزي‌هاي خاصي در واحدهاي خود براي ارتقاء خدمات به مشتريان را در دست تهيه دارد.

كسب مقام اول در بين 36 شركت خدمات پس از فروش كه حاصل هماهنگي‌هاي ستاد ايساكو و اقدامات نمايندگي‌هاي خدمات پس از فروش در كنار فعاليت‌هاي اصلاح فرايند توليد و توجه به مقوله خدمات پس از فروش در اركان ايران خودرو مي باشد، سبب شده تا شور و شعفي در بين نمايندگي‌هاي اين شركت براي پاسداشت ارتقاء توليد و افزايش فروش رشكت ايران خودرو اتفاق بيفتد.

گفتني است خدمات پس از فروش ايران خودرو(ايساكو) با كسب 65 امتياز، فاصله 2 امتيازي با شركت دوم و فاصله 8 امتيازي با شركت اول خدمات پس از فروش خودروهاي سنگين دارد. (امتياز شركت اول خدمات پس از فروش خودروهاي سنگين و تجاري در ارزيابي شركت بازرسي كيفيت استاندارد در كشور 7/56 است)
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
نظرسنجی
عملکرد دولت در مواجهه با کرونا را چگونه ارزیابی می کنید؟
افتضاح
تا حدودی مطلوب و موفق
موفق و خوب
مشاهده نظرات
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: