کد خبر: ۱۴۸۶۸۵
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
0
در راستای تامین رضایت مشتریان و به منظور ارائه خدمات مستمر بانکی به هموطنان، بهره برداری از خدمات نوین در بانک سینا طی سال های اخیر روند رو به گسترشی داشته که استقبال هموطنان و افزایش تعداد کاربران این خدمات نشان از کیفیت مطلوب و ارائه بهینه این خدمات است.
تعداد کاربران خدمات مدرن بانک سینا 6 برابر شدپول‌نیوز- بررسی تعداد کاربران خدمات بانکداری مدرن این بانک در اردیبهشت ماه 1394 در مقایسه با فروردین ماه 1390 نشان دهنده رشد 6 برابری آنها است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در راستای تامین رضایت مشتریان و به منظور ارائه خدمات مستمر بانکی به هموطنان، بهره برداری از خدمات نوین در بانک سینا طی سال های اخیر روند رو به گسترشی داشته که استقبال هموطنان و افزایش تعداد کاربران این خدمات نشان از کیفیت مطلوب و ارائه بهینه این خدمات است.

 این گزارش می افزاید: خدمات شاخص بانک سینا در حوزه بانکداری مدرن شامل فرابانک، همراه بانک، #727* (همبانک و سیناسل)، اینترنت بانک، کارپوشه حقوقی و بسیاری خدمات دیگر است که نقش عمده ای در توسعه و گسترش بانکداری الکترونیک در جامعه و تسهیل و تسریع در انجام خدمات بانکی داشته است.
برچسب ها: بانک سینا ، بانکداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: