September 2021 21 / سه‌شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
کد خبر: ۱۴۷۴۳۴
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
0
بانک آینده با "مجموعه خدمات نوین بانکداری الکترونیکی"، از نزدیک نیازهای مشتریان را شناسایی و راه‏ حلی مناسب برای آن ارایه می­ دهد. راه ‏حلی که با دید آینده­ نگرانه این بانک توسعه می‌یابد. در این برخورد نزدیک، فاصله از میان می­رود و درک بیشتری همراه با تعامل در ارایه ­ی خدمات بانکداری الکترونیکی توسط کاربر تجربه می­شود و این همان برخورد نزدیک با آینده است.
ارتباط مشتریان با بانک آینده بیشتر می شودپول‌نیوز- همراهی با مشتریان و مخاطبان بانک برای درک نیازهای مرتبط با خدمات بانکداری مورد نظر آنها از رویکردهای ویژه ­ی بانک آینده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بانک آینده با "مجموعه خدمات نوین بانکداری الکترونیکی"، از نزدیک نیازهای مشتریان را شناسایی و راه‏ حلی مناسب برای آن ارایه می­ دهد. راه ‏حلی که با دید آینده­ نگرانه این بانک توسعه می‌یابد. در این برخورد نزدیک، فاصله از میان می­رود و درک بیشتری همراه با تعامل در ارایه ­ی خدمات بانکداری الکترونیکی توسط کاربر تجربه می­شود و این همان برخورد نزدیک با آینده است.

"به هم رسیدن" و یا "ملاقات" همان تعبیری است که معنای لغوی واژه "برخورد" را بازتاب می‌دهد و از طرفی جنس تجربه­ ی یک خدمت بانکداری الکترونیکی بانک آینده را نیز با دقت هرچه تمام­ تر بیان می­کند.

این­ گونه و با تکیه بر مفهوم "برخورد نزدیک با آینده"، تجربه "نزدیک بودن"، محور یگانه و کلیدی در تعریف و توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی است و مشتریان و مخاطبان ما در راستای تجربه‌ای متفاوت، شخصی و متناسب­ سازی شده، خدمات بانکداری الکترونیکی بانک آینده را همراهی خواهند کرد.

این مفهوم با توسعه مجموعه ای نوین از خدمات بانکداری الکترونیکی میسر می­شود، خدماتی که یک تجربه از نزدیک را با دیدی آینده­ نگرانه و از طرف بانک آینده ارایه می­ دهند. برخی از این خدمات شامل "پیشخوان مجازی" و برنامه­ های کاربردی "همراه کارت"و"سامانه هدف" می­ باشند.

در "پیشخوان مجازی"، نزدیک بودن فاصله فیزیکی به مشتری با در نظر گرفتن خدمات تحویل در محل و همچنین پیشخوان تلفنی، نمود پیدا می­ کند. برخورد نزدیک در این خدمت همان تحویل خدمات در محل مشتری است که فاصله فیزیکی خدمات بانک با مشتری را از میان برمی­دارد.

در "همراه کارت" نزدیک بودن و همراه بودن خدمات بانکی با مشتری، مورد تاکید است که بوسیله تلفن همراه میسر شده است. بانک، نزدیک­تر از آنچه به نظر می­رسد در دستان مشتری است و برخورد نزدیک با تلفن همراه مشتری رخ می­دهد.

در "سامانه هدف"، رویکرد "برخورد نزدیک" از جنس تعامل و درک نیازها و مراقبت و راهنمایی کاربر از نزدیک، است. شخصی­ سازی خدمات بانکداری الکترونیکی پیش نیازی لازم دارد که همان نزدیک بودن به فرهنگ و رفتار کاربر برای درک متقابل نیازها و ارایه راه حل مناسب برای وی است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: