کد خبر: ۱۴۵۳۰۶
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
۱
عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران اظهار داشت: متاسفانه هجمه ها علیه نظام بانکی شدت یافته است و وجود سیستم های رسیدگی به شکایات، اعتمادسازی نزد افکار عمومی بانک ها را در پی خواهد داشت.
راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان بانک رفاهپول‌نیوز- اولین سامانه جامع رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مشتریان در نظام بانکی، در بانک رفاه کارگران راه اندازی شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در مراسمی که به همین منظور و با حضور اعضای هیات مدیره بانک رفاه کارگران، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان بانک مرکزی ج.ا.ا در این بانک برگزار شد،‌ دکتر محقق نیا عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران در سخنانی گفت: بانک رفاه کارگران بیش از 10 میلیون سپرده گذار و 5/2 میلیون مستمری بگیر دارد و به بیش از 15 درصد کشور خدمت ارائه می کند، بنابراین برخورداری طیف وسیعی از آحاد جامعه از خدمات این بانک، ایجاد این سامانه را ضروری کرد.

عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران در ادامه اظهار داشت: متاسفانه هجمه ها علیه نظام بانکی شدت یافته است و وجود سیستم های رسیدگی به شکایات، اعتمادسازی نزد افکار عمومی بانک ها را در پی خواهد داشت.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد رونمایی از این سامانه راه پرافتخار 8 سال متوالی مشتری مداری بانک رفاه کارگران را تدوام بخشد.

در ادامه این مراسم، شریعت پناه مشاور وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارتخانه رونمایی از این سامانه را یک مزیت رقابتی برای بانک رفاه کارگران دانست و افزود: در شرایط کنونی مدیریت صحیح ارتباط با مشتریان بسیار حساس و حیاتی است و این سامانه گامی مهم در این راستا است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی سه اصل اساسی حکمرانی خوب را شفافیت،‌ پاسخگویی و مشارکت برشمرد و تصریح کرد: این سه اصل مهم در این سامانه به خوبی مشاهده می شود.

راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان بانک رفاه

شریعت پناه با بیان اینکه بانک رفاه کارگران عضوی از خانواده بزرگ وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی است که به طیف وسیعی از جامعه خدمات ارائه می کند،‌ افزود: حدود 40 میلیون مخاطب سازمان تامین اجتماعی مستقیم و غیرمستقیم خدمات خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند و این موضوع حائز اهمیت فراوان است.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود نیروی انسانی کارآمد و سیستم های نظارتی روزآمد را در ساختار سازمانی ضروری دانست و افزود: در بسیاری از سازمان ها به دلیل اینکه سیستم های نظارتی یکپارچه وجود ندارد،‌ تعدد شکایات و دیوانسالاری برای دستیابی به پاسخ،‌ مشکلات بسیاری را به وجود می آورد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
وحیدپورمند
Iran, Islamic Republic of
04:18 - 1395/03/11
بنده دربانک رفاه شعبه مرکزی شهر دهدشت از ااستان کهگیلویه وبویراحمد دارای پرونده وام ازدواج هستم که بابرخورد زشت یکی از این کارکنان روبرو شده وقتی که خواهان وام ده میلیونی شدم وهمچنین به نامه ضامن بنده گیر داده که چرا در ان عبارت در صورت عدم پرداخت اقساط طبق قانون باضامن برخورد شود وخواهان حذف این عبارت ورفتن ضامن به ثبت شده و....ایا باید عبارت برخورد غیرقانونی نوشته شود.....هرچنداین شکواییه هم هیچ سرانجامی نخواهد داشت ولی......وحید پورمند09363791921
گزارش مجامع بیشتر
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام، به افزایش سرمایه ثبت شده ایران‌خودرو رای مثبت داد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: