کد خبر: ۱۴۱۱۰۶
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
۴
سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر، روش اجرایی رسیدگی به امور مشتریان بر اساس استاندارد 10002:2004ISO را در قالب فرایند بیان شکایت از طریق ارتباط با سامانه نظارت و ارتباطات مردمی(8655) به منظور آگاه‌سازی شهروندان در سراسر کشور اعلام کرد.
رسیدگی به امور مشتریان بانک شهر بر اساس استانداردپول‌نیوز- سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر، روش اجرایی رسیدگی به امور مشتریان را بر اساس استاندارد 10002:2004ISO اعلام و تبیین کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر، روش اجرایی رسیدگی به امور مشتریان بر اساس استاندارد 10002:2004ISO را در قالب فرایند بیان شکایت از طریق ارتباط با سامانه نظارت و ارتباطات مردمی(8655) به منظور آگاه‌سازی شهروندان در سراسر کشور اعلام کرد.

گفتنی است در این فرایند، تلفن 4رقمی 8655، ارسال پیام کوتاه به سامانه 5000208655، پست الکترونیک 8655@shahr-bank.ir نظام پیشنهادها، صندوق انتقاد و شکایت واقع در ساختمان ستاد مرکزی بانک و طرح شکایت در جلسات ارتباط مستقیم با مدیران بانک، به عنوان کانال‌های ارتباطی موجود معرفی شده‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۴
نظرات بینندگان
محسن
Iran, Islamic Republic of
15:05 - 1395/04/17
چند سال پیش در میدان جانباز مشهد بانک شهر دستگاه ای تی ام گذاشته بود .فقط 5تومان کل موجودیم بود خواستم شارژ ایرانسل بگیرم رمز کارتمو واسه دستگاه زدم پولو ازم کم کرد ولی کاغذ نداشت رمزو بده خیلی ناراحت شدم چون همون قدر پول بیشتر نداشتم ومهمترین زنگ زندگیمو میخواستم بزنم.ولی انسانی در اون زمان کارمو راه انداخت.شما تمام کاراتون به مفت نمیارزه خودتونو الاف کردید .من الان از نظر مالی دیگه مشکلی ندارم ولی دلم واسه اون بدبختی میسوزه که شاید وضع مالیش مثل زمان من بد باشه .خاک بر سر تکنولوژی عقبتون بکنن.
سید حسن بنویدی
Iran, Islamic Republic of
08:40 - 1395/06/28
بنام خدا

احترا ما اینجانب سید حسن بنویدی به شماره ملی0452634687 بازرس تعاونی مسکن شماره 1 شهرداری منطقه 3 تهران به شماره ثبت 153068 به اگاهی میرساند با توجه به وظایف قانونی محوله به بازرسین شرکتهای تعاونی مسکن که از جمله آن رسیدگی و نظارت بر عملکرد مالی تعاونیست اینجانب به اسناد مربوط به چکهایی که مبالغی را از حساب های این شرکت تعاونی برداشت نمودند را داشته و دارم .اما بعد از اعلام به شعبه حسینیه ارشادریاست محترم این شعبه اعلام نمودند این کار مقدور نمی باشد و ازدادن این اسناد امتناع نموده اند.
علی هذا با توجه به التزام قانونی اینجانب جهت بررسی حسابهی شرکت تعاونی مذکور وحساسیت موضوع (عدم شفافیت مالی شرکت) محبت نموده دستور مساعدت صادر نمایید.

ضمنا مدارک مربوط به تایید بازرسی اینجانب در روزنامه رسمی بشماره20685 مورخ17/12/94 موجود میباشد.
حميد جاسبى
Iran, Islamic Republic of
11:00 - 1395/09/01
كارت بانكى من در اى تى ام الماس هروى روز پنج شنبه توسط دستگاه گرفته شد و با پيگيرى از مديريت وبأنك شهر روبروى آن گفتند كليد دستگاه دست سرپرستى ميباشد و تا روز دوشنبه ساعت ١٢ ظهر هنوز كليد آورده نشد و مديريت بانك نيز گفتند به ما مربوط نميشود. در صورتى كه دستگاه هاى ديگر در الماس هروى يك كليد به مديريت الماس داده تا مشتريان به مشكل نخورند ، خواهشمند است رسيدگى نماييد.
جعفری
Iran, Islamic Republic of
15:20 - 1399/04/26
سلام
با سامانه 8655 تماس گرفتم سوالمو در خصوص کارت بانکی بپرسم خیلی بی ادب و بی تربیت پاسخگو بود طرف اعصاب نداره بره بشینه خونه حق نداره با گستاخی و بی ادبی جوابگوی تلفن ها باشه. حیف که اسمش و اعلام نکرد وقتی گوشی و جواب داد واگرنه حتما پیگیری میکردم تا با بقیه مردم جرات نکنه اینجوری حرف بزنه.
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: