پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

کد خبر: ۱۳۹۳۷۶
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
0
سابقه تاسیس خط تولید این برند به سال 1999 باز می گردد... در ساعتی "ریچارد میل" که برای فلیپه ماسا راننده برزیلی تیم فرمول یک فراری طراحی کرده است؛ توربیلون طلا، شیشه ای از یاقوت و سایر مواد تشکیل دهنده لوکس و کمیاب ارزش ساعت را به $1,700,000 رسانده است.

پول‌نیوز، مازیار دانیالی - بار دیگر به کشور سوئیس سفر کرده و از میان بزرگان صنعت ساعت این کشور به سراغ "ریچارد میل" می رویم. هر چند سابقه تاسیس خط تولید این برند به سال 1999 باز می گردد اما سن و تجربه کمتر در میان بزرگان عاملی برای ناکامی میل نبوده است.

ریچارد میل برند شخصی خود را در همکاری مشترکی با اودمار پی گی راه اندازی کرد. اعتبار نام پی گی تضمینی بر موفقیت سریع ریچارد میل شد. هم اکنون ریچارد میل را به خاطر قیمت های نجومی آن می شناسند و این محصولی است که فقط برای افراد خاص تولید می شود. افراد مشهوری چون چکی چان قهرهمان فیلم های رزمی، جیسون استاتهام ستاره فیلم های اکشن، جی زی رپر آمریکایی، بوبا واتسون قهرمان گلف و رافائل نادل تنیسور حرفه ای جهان از جمله مشتریان ریچار میل هستند.

میل همانند بسیاری از برندهای لوکس سوئیس علاقه خاصی به استفاده از توربیلون های گران قیمت در محصولات خود دارد. برای نمونه در ساعتی که برای فلیپه ماسا راننده برزیلی تیم فرمول یک فراری طراحی کرده است؛ توربیلون طلا، شیشه ای از یاقوت و سایر مواد تشکیل دهنده لوکس و کمیاب ارزش ساعت را به  $1,700,000 رسانده است.

 طراحی خاص و جذابیت محصولات ریچارد میل در جذب افراد سرشناسی چون ناتلی پورتمن هنرپیشه هالیود، سباستین لوب راننده رالی فرانسوی، میشل یئو بازیگر رزمی کار هالیودی و یوهان بلیک قهرمان دو سرعت جامائیکایی نیز موفق بوده است.
در میان محصولات ریچارد میل، سری اسکلت طرفداران خاص خود را دارد. البته اینجا اتفاق خاصی رخ نداده و قرار گرفتن اسکلت داخل ساعت موجب متفاوت بودن این سری با سایر محصولات شرکت شده است. برای قیمت گذاری های ریچارد میل هیچ منطق خاصی وجود ندارد و هر محصول بصورت مستقل توسط تولیدکننده آن قیمت گذاری می شود.
 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدنی‌ها
پرطرفدار