کد خبر: ۱۳۱۴۱۲
۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
0
بازرس ویژه مدیرعامل شرکت بیمه معلم از ناچیز بودن شکایات واصله مشتریان به این شرکت خبر داد و گفت: خوشبختانه شرکت به خوبی توانسته رضایت مشتریان در حوزه پرداخت خسارت و سایر خدمات را جلب کند.
کم بودن تعداد شکایات، گواه مشتری مداری بیمه معلمپول‌نیوز- بازرس ویژه مدیرعامل شرکت بیمه معلم از ناچیز بودن شکایات واصله مشتریان به این شرکت خبر داد و گفت: خوشبختانه شرکت به خوبی توانسته رضایت مشتریان در حوزه پرداخت خسارت و سایر خدمات را جلب کند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در حالی که  در استراتژی بیمه معلم ،‌ اساس همه فعالیت‌ها را مشتری‌مداری و نامگذاری سال مشتری مداری  توسط مدیر عامل بیمه معلم عنوان گردیده  ، تکریم ارباب رجوع جدی‌ترین اولویت در خدمات‌رسانی به مردم است و کم بودن تعداد شکایات واصله به شرکت گواه این ادعاست.

احمد طوسی رب گر  با تاکید بر این که بیمه‌گزار باید مطمئن باشد که به بیمه‌نامه و خدمات بیمه‌ای او خدشه‌ای وارد نمی‌شود‌، ادامه داد: بر همین اساس از اواخر سال 1391 سامانه CRM شرکت راه‌اندازی شد و در کنار آن سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان، تلفن ارتباط مستقیم با مدیرعامل، سیستم دریافت انتقادات وپیشنهادات و نیز تلفن مستقیم دفتر بازرس ویژه فعال شد.

طوسی با بیان این که میزان شکایت‌های مشتریان بیمه معلم در مقایسه با سایر شرکت‌ها بسیار کمتر است،‌ اظهار کرد: در سال گذشته بیمه معلم جزو شرکت‌هایی بود که میزان شکایات ارجاع داده شده آن به بیمه مرکزی در رتبه بسیار پایینی قرار داشت.

بازرس ویژه مدیرعامل شرکت بیمه معلم با تاکید بر اینکه بیش از 80 درصد شکایات واصله از سوی مشتریان مرتفع شده‌است، گفت: برخی شکایات باقی‌مانده نیز یا موضوعیت نداشته و یا در دست بررسی است.

به گفته ایشان ، ‌شرکت بیمه معلم به شدت معتقد است که باید حق بیمه‌گزار به او برگردد و این را یک تکلیف قانونی، انسانی و شرعی برای خود می‌داند.

بازرس ویژه مدیرعامل شرکت بیمه معلم در ادامه به فعالیت نمایندگی‌های شرکت پرداخت و با بیان این که همزمان با توسعه همکاری شرکت با آموزش و پرورش، فعالیت‌ها در این بخش بیشتر شده‌است،‌

احمد طوسی رب گر  مدیریت بازرسی بیمه معلم  با تاکید بر این که باید همه رشته‌های بیمه‌ای در کنار هم توسعه یابند،‌ افزود: سیاست شرکت،‌ ادامه روند قبلی در فروش بیمه‌نامه‌هاست و همین روند را با دقت پیگیری می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام، به افزایش سرمایه ثبت شده ایران‌خودرو رای مثبت داد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: