کد خبر: ۱۳۰۵۹۹
۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
0
بانک دی موفق به دریافت گواهی‌نامه کیفیت ISO 10002:2004 در بخش مدیریت رسیدگی به شکایات شد.
بانک دی گواهینامه مدیریت رسیدگی به شکایات دریافت کردپول‌نیوز- بانک دی موفق به دریافت گواهی‌نامه کیفیت ISO 10002:2004 در بخش مدیریت رسیدگی به شکایات شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، معاون بازرسی و حسابرسی داخلی بانک دی با اعلام این خبر گفت: بانک دی با شعار ارزش‌آفرینی همواره رضایت مشتریان را در سرلوحه اقدامات خود قرار داده است، بدین منظور در ابتدای سال جاری اقدام به پیگیری و انطباق روال‌های جاری با استانداردها کرد و نهایتا گواهی‌نامه کیفیت مدیریت رسیدگی به شکایات در آذرماه 93 پس از انجام ممیزی نهایی به بانک دی اعطا شد.

مسعود عابدینی با بیان اینکه ISO10002 چارچوبی بین‌المللی برای مدیریت و برنامه‌ریزی در جهت رضایت‌مندی مشتریان است، افزود: این استاندارد باعث می‌شود که با طبقه‌بندی نیازهای مشتریان، مجموعه گواهی‌گیرنده در مسیر مشتری مداری حرکت کند.

وی با تاکید بر اینکه ISO 10002  ازاستانداردهای پشتیبان مدیریت کیفیت است که در سازمان جهانی استاندارد تدوین شده، ادامه داد: تعهد مدیریت برای اجرای این سیستم رکن اصلی است و کلیاتی شامل موارد زیر را در بر می‌گیرد؛ تشخیص و ردیابی نیازها و انتظارات مشتریان ناراضی، ایجاد یک فرآیند برای نحوه رسیدگی به شکایات، تجزیه و تحلیل و ارزیابی شکایات به منظور بهبود کالا و خدمات مورد نیاز، ممیزی فرایند رسیدگی به شکایت مشتریان و کنترل اثربخشی اقدامات انجام شده.

معاون بازرسی و حسابرسی داخلی بانک دی خاطرنشان کرد: ما در بانک دی تلاش کرده‌ایم همه موارد و الزامات این استاندارد در بخش مدیریت رسیدگی به شکایات را رعایت کنیم به طوری که پاسخگویی به شکایت به روشنی انجام شده و اصل بهبود مستمر به نحو مناسبی در رسیدگی به آنها رعایت می‌شود.

گواهی‌نامه کیفیتISO 10002:2004  از سوی موسسه بین‌المللی استاندارد کیفیت (ISC) صادر شده و در بخش مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان به سازمان‌ها و بنگاه‌ها اعطا می‌شود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام، به افزایش سرمایه ثبت شده ایران‌خودرو رای مثبت داد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: