کد خبر: ۱۲۲۷۵
۲۶ آذر ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۵
0
با توجه به تعداد زائران ایرانی در عربستان به طور متوسط هر زائر 200 دقیقه در طول سفر و حدود 7 دقیقه در هر شبانه روز با هموطنان در ایران مکالمه داشته است. ...
شركت ارتباطات زير ساخت امسال با توجه به پيش‌بيني نيازهاي ارتباطي ايام حج، علاوه بر افزايش کانال‌هاي ارتباطي مستقيم بين دو کشور، مسيرهاي ترانزيت بين ايران و عربستان را نيز افزايش و مورد بازنگري كيفي قرار داد تا ضمن ارتقاء كيفي مكالمات، ميزان ترافيك راهيابي نشده (No Route) كاهش چشمگيري يابد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ICTPRESS ، حسين معدني‌پور- مديركل كنترل و هماهنگي مديريت شبكه شركت ارتباطات زيرساخت - با اعلام اين مطلب افزود: شركت ارتباطات زير ساخت در ايام حج امسال 13 ميليون و 600 هزار دقيقه مكالمه بين ايران و عربستان با موفقيت برقرار كرد.

او گفت: به منظور ايجاد راحتي و سهولت در برقراري ارتباط بين حجاج و بستگانشان در ايران، شاخص‌هاي كمي و كيفي ترافيك وارده و صادره به مقصد عربستان هر ساله در ايام حج، به طور ويژه تحت نظارت مستمر قرار مي‌گيرد و در صورت مشاهده هرگونه اشكال و اختلال، بلافاصله هماهنگي لازم از سوي مراكز مديريت شبكه اين اداره كل، براي رفع آن به كار گرفته مي‌شود.

مدير كل كنترل و هماهنگي مديريت شبكه شركت ارتباطات زير ساخت افزود: حجم دقايق صادره به مقصد عربستان در ايام حج امسال حدود 12 ميليون دقيقه و حجم ترافيك وارده از كشور عربستان از مسيرهاي مستقيم در حدود يك ميليون و 700 هزار دقيقه بوده است.

وي تصريح كرد: آمار دقايق صادره نسبت به سال گذشته، حدود 4 ميليون دقيقه كاهش داشت كه علت اصلي آن، كاهش 40 درصدي شمار زائران كشورمان در سال جاري است.

معدني‌پور توضيح داد: از اين رقم نزديك به 80 درصد ترافيك از طريق مسيرهاي مستقيم و مابقي از طريق مسيرهاي ترانزيتي هدايت شد كه اين موضوع تاثير بسيار خوبي بر كيفيت ارتباطات داشت، اين در حالي است كه سال گذشته 62 درصد ارتباطات از مسير مستقيم راهيابي شد.

وي تصريح كرد: به اين ترتيب درصد موفقيت ارتباطات عربستان (ASR) به‌طور متوسط به 37.5 درصد رسيد و در مقايسه با سال گذشته كه در حدود 29.5درصد بود، رشد مناسبي داشت، هم‌چنين افزايش كيفيت مسيرهاي ارتباطي نيز باعث شد مشتركان از كيفيت صدا نيز رضايت داشته باشند.

او درباره همكاري شركت‌هاي مخابراتي كشورهاي همسايه گفت: شرکت ارتباطات زيرساخت از طريق چندين مسير پشتيبان، ارتباطات زائران ايراني را فراهم كرد كه اين مسيرها اغلب از طريق كشورهاي همسايه برقرار مي‌شود، خوشبختانه در سال جاري تمامي شركت‌هاي مخابراتي اين كشورها از جمله تركيه، كويت، عربستان و امارات همكاري مطلوبي را با ما داشتند.

گفتنی است با توجه به تعداد زائران ایرانی در عربستان به طور متوسط هر زائر حدود 200 دقیقه در طول سفر و حدود 7 دقیقه در هر شبانه روز با هموطنان در ایران مکالمه داشته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: