کد خبر: ۱۱۹۰۲
۲۱ آذر ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۹
0
قوانین ناظر بر نحوه اداره و عملکرد پنج بانک باقیمانده دولتی همچنان بر مبنای قواعد سال 58 است و باید برای افزایش کارایی و حضور در عرصه رقابتی بازنگری و اصلاح شوند.
خاوری در کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی: قوانین ناظر بر عملکرد بانک های دولتی جهت حضور در رقابت باید اصلاح شود

مدیر عامل بانک ملی تاکید کرد: قوانین ناظر بر نحوه اداره و عملکرد پنج بانک باقیمانده دولتی همچنان بر مبنای قواعد سال 58 است و باید برای افزایش کارایی و حضور در عرصه رقابتی بازنگری و اصلاح شوند.

به گزارش پول نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، محمودرضا خاوری در کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی افزود: اولین پایه در شکل گیری مشتری محوری، ایجاد نظارت برای اعمال قواعد یکسان در عرصه بانکداری است به طوری که ابزارهای لازم برای ارتقای خدمات بانکی در اختیار بانک ها باشد. رئیس شورای سیاستگذاری کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی با اشاره به ضرورت های شکل گیری بازاریابی در سیستم بانکی گفت: در شرایط خاص پس از انقلاب، رقابت معنایی نداشت و سیاست ها، روش ها و شیوه های جذب و نگهداری نیروها یکسان بود.

در آن مقطع بحث اصلی بر سر استقرار نظام بود و اینکه ارکان اداری کشور باید رفته رفته آماده شود. به گفته وی در قالب برنامه چهارم فضای رقابتی برای بانک ها حاصل شد گرچه این روند به امتیازگیری سازمان ها در جهت جابجایی منابع خود تبدیل شد. خاوری ورود بانک های خصوصی به عرصه رقابت را امر مبارکی عنوان کرد و ابراز داشت: اگر فضا رقابتی باشد، مشتری مداری و بازاریابی مطرح می شود. وی با عنوان اینکه بازاریابی صرفاً وعده دادن نیست، گفت: شناخت و تامین نیازهای مشتریان، ارائه محصولات جدید، آسان سازی فرایندها و حفظ مشتریان موجود باید سرلوحه امور بانک ها قرار گیرد تا بتوانند برای تداوم حیات مشریان جدید را جذب کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی ابراز داشت: بانک ها باید پیشاپیش نیازهای مشتریان را بشناسند و در جهت رفع آنها قدم بردارند تا بتوانند سهم بیشتری از بازار را کسب کنند. وی با بیان اینکه بازاریابی باید بر پایه صداقت و حقیقت باشد، افزود: کارکنان بانک ها باید پیشاپیش از اهداف بانک و بازاریابی مطلع باشند در غیر اینصورت نتیجه ای از بازاریابی حاصل نمی شود.

خاوری اضافه کرد: اولین قدمی که بانک ها باید بردارند این است که مشتریان را به حقوق و تکالیف خود آگاه سازند. گفتنی است کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی با شرکت صاحب نظران بانکی و اقتصادی طی روزهای 21 و 22 آذرماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: