کد خبر: ۱۱۷۹۸۳
۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
0
بانک سامان در راستای بهبود کیفیت خدمات خود و برای مشارکت بیشتر مشتریان در این زمینه، طرح "یاران سامان" را راه‌اندازی کرد.
 پول‌نیوز- بانک سامان در راستای بهبود کیفیت خدمات خود و برای مشارکت بیشتر مشتریان در این زمینه، طرح "یاران سامان" را راه‌اندازی کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،بر اساس طرح "یاران سامان" ، مشتریان نظرات و ایده‌های خود را در قالب بحث‌های گروهی، فرم‌های نظرسنجی، ایمیل، تماس تلفنی و موارد مشابه، در اختیار بانک قرار خواهند داد تا جهت ارتقاء سطح خدمات بانک به‌کار گرفته شوند.

در این طرح، مشتریان با توجه به موضوع‌ها و خدمات بانکی در جلسه‌هایی شرکت می کنند و نظرات خود را در زمینه کیفیت انواع خدمات بانک مطرح می‌نمایند.

این گزارش حاکی از آن است، از مشتریانی که در این طرح مشارکت فعال داشته باشند، در مقاطع مختلف به شیوه‌های مناسب قدردانی خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم همکاری، می‌توانند به وب‌سایت بانک سامان به نشانی www.sb24.com بخش تحقیق و توسعه مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: