October 2020 28 / چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۹
کد خبر: ۱۱۵۰۷۵
۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
0
در سومین آیین معرفی سرآمدان روابط عمومی ایران، روابط عمومی بانک انصار با کسب بالاترین امتیاز موفق به دریافت تندیس زرین شد ودر زمره ۱۰ روابط عمومی سرآمد کشور قرارگرفت.
 پول‌نیوز- در سومین آیین معرفی سرآمدان روابط عمومی ایران، روابط عمومی بانک انصار با کسب بالاترین امتیاز موفق به دریافت تندیس زرین شد ودر زمره ۱۰ روابط عمومی سرآمد کشور قرارگرفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،   این موفقیت از طریق ممیزی هایی صورت گرفت که ازسوی کارشناسان طراز اول روابط عمومی و مشاهده مدارک و اسناد مطابق با شاخص های تعیین شده، محرز گردید و بالاترین امتیاز به بانک انصار تعلق گرفت تا در زمره سرآمدان روابط عمومی کشور قرارگیرد. این گزارش می افزاید که پس از ارزیابی روابط عمومی های برتر کشور بر اساس مدل تعالی سازمانی EFQM، روابط عمومی های سرآمد در سه سطح زرین(با کسب حداقل ۷۵۰ امتیاز)، سیمین(با کسب حداقل ۶۵۰ امتیاز) و بلورین(با کسب حداقل ۵۵۰ امتیاز) معرفی شدند.

سیدحمیدخالقی مدیرکل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار پس از دریافت تندیس زرین، نشان مسئولیت اجتماعی و نشان سومین آیین سرآمدی روابط عمومی کشور طی گفتگویی ضمن انتساب این موفقیت به ارتقای جایگاه روابط عمومی در ساختار جدید بانک انصار، درخصوص فرآیند دریافت این نشان ها گفت: روابط عمومی بانک انصار با تکمیل کتابچه ارزیابی و مستند سازی آن از طریق بازرسی گروه ممیزی دبیرخانه تعالی روابط عمومی ایران، که در قالب 9 معیار اصلی و 81 شاخص فرعی مورد پایش قرارگرفت، موفق به دریافت این جوایز گردید.

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات در ادامه به شرح اقدامات صورت گرفته از سوی بانک انصار برای ارتقای کارایی روابط عمومی بانک پرداخت و اهمیت این جایزه را در انتخاب مدل تعالی سازمانی (EFQM) دانست که یک مدل اروپایی برای توسعه کیفیت به شمارمی آید. وی در ادامه افزود: معیارهای انتخاب روابط عمومی سرآمد "مخاطب گرایی" ، "مدیریت فرآیندی" ، "مسئولیت اجتماعی" ، "توسعه سطح همکاری" و مشارکت با محیط پیرامون" ، "یادگیری نوآوری و بهبود مستمر" ، "تجهیز و نوسازی منابع انسانی" ، "نتیجه گرایی" و "رهبری و مدیریت" است.

سیدحمیدخالقی در پایان ضمن تقدیر از کارشناسان روابط عمومی بانک انصار، سخنان خود را اینچنین به پایان برد: در این مراسم، از 68 روابط عمومی دارای اهتمام به سرآمدی تقدیر و به15روابط عمومی متعهد به سرآمدی "گواهینامه تعهد به سرآمدی" و به 35 روابط عمومی دارای اقدامات تعالی بخش در سرآمدی "نشان تعالی روابط عمومی" و به 18 روابطعمومی که به مرحله اشتهار به سرآمدی رسیده اند، یکی از تندیس های سیمین، بلورین و یا زرین اهدا شد. همچنین از میان همه دریافت کنندگان جوایز، به 10 روابط عمومی که بالاترین امتیازات را کسب کرده بودند تندیس زرین سرآمدی اهدا شد که روابط عمومی بانک انصار در زمره دریافت کنندگان این تندیس قرارگرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
نظرسنجی
عملکرد دولت در مواجهه با کرونا را چگونه ارزیابی می کنید؟
افتضاح
تا حدودی مطلوب و موفق
موفق و خوب
مشاهده نظرات
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: