کد خبر: ۱۱۴۶۹۲
۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴
0
پول‌نیوز - مديركل روابط‌عمومي بانک دی با اشاره به نقش اثربخش روابط‌عمومي در مديريت برند، مراقبت و توسعه برند را از کارکردهای اصلی روابط عمومی دانست.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، ابراهیم صفرلکی در دوره آموزش بدو خدمت کارکنان ضمن خوش‌آمدگویی به نیروهای جدید بانک دی، حلول ماه مبارک رمضان را نیز تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که ان‌شاءالله همه توفیق حضور در مهمانی خدا را داشته باشیم و از فیوضات این ماه بهره‌مند شویم.

وی در ادامه با اشاره به نقش روابط عمومی در سازمان‌ها اظهار کرد: علاوه بر توسعه برند، اطلاع‌رسانی و تبلیغ خدمات و محصولات بانک و نیز مدیریت و هدایت شبکه ارتباطی درون و برون سازمانی از وظایف اصلی روابط عمومی است.

وی با تشریح مفهوم تبلیغات و تفاوت آن در جهان غرب و اسلام اظهار کرد: اطلاع رسانی و تبلیغات از کارکردهای روابط عمومی است که در دنیای غرب به معنی معماری و هدایت افکار عمومی در جهت تامین منافع سازمان است و در تبلیغات از هیچ ترفندی برای تامین منافع ذی‌نفعانشان فرو گذار نمی‌کنند اما اسلام، تبلیغ را هدایت افکار عمومی مبتنی بر شفافیت و صداقت می‌داند.

صفرلکی نخستین کارکرد روابط عمومی را ایجاد تصویری زیبا و موجه از سازمان در اذهان عمومی بیان کرد و گفت: تنها معرفی شایسته خدمات و محصولات در ایجاد این تصویر مطلوب نزد افکار عمومی کافی نیست بلکه همراهی و همکاری کارکنان با مردم در پیدایش این مقبولیت جمعی نقشی بنیادین دارد.

وی ایفای نقش در مسئولیت‌های اجتماعی را کارکرد دیگر روابط عمومی دانست و افزود: تمام نهادها و سازمان‌هایی که فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند در کنار وظیفه ذاتی و اولیه خود به موضوعات اجتماعی نیز توجه ویژه‌ای دارند بنا بر این همه باید مسئولیت اجتماعی خویش را در حوزه خدمت به آحاد مردم به بهترین شکل انجام دهند.

مديركل روابط‌عمومي بانک دی با بیان اینکه نقش آفرینی، حلقۀ گم شده در اجرای وظایف و مسئولیت‌هاست، تصریح کرد: عملکرد برخی افراد در مجموعه‌های سازمانی خنثی و حتی خاکستری است، اما در مقابل افرادی هستند که نقش آفرین، تاثیرگذار و اثربخشند. نقش آفرینی در واقع غلبه بر عوامل محیطی، رویکردها و ارزش آفرینی است که می‌تواند برای هر نوع مسئولیتی تعریف شود.

صفرلکی روابط عمومي را بستري بسيار مناسب برای طرح فعاليت‌ها و اطلاع‌رساني در زمینه اقدامات حوزه‌هاي مختلف به ساير همكاران و نيز مشتريان توصيف كرد و خواستار بهره مندي حداكثري از ظرفيت‎هاي جديد ارتباطی در اين حوزه شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: