کد خبر: ۱۱۴۶۱۷
۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
0
می توانید سینه کباب شده مرغ را به همراه مقدار زیادی سبزیجات میل کنید، تا معده شما کاملا پر شود و گرسنگی بعد از خوردن وعده اصلی، شما را به سمت خوردن میان وعده های ناسالم نکشاند.
پول‌نیوز -گاهی برخی غذاهای رژیمی در صورت استفاده نادرست ممکن است باعث چاقی شما شوند و روند لاغری تان را طولانی تر کنند.

زمانی که افراد به دنبال کاهش وزن می روند، ممکن است هر روشی را امتحان کنند. انواع ورزش ها، رژیم های غذایی و حتی مواد غذایی که به مواد رژیمی شناخته می شوند.

اما بد نیست بدانید علاقه وافر افراد به خرید و مصرف محصولات غذایی با برچسب رژیمی، مانع اصلی رسیدن آنها به وزن ایده آل است. همین مواد غذایی به اصطلاح سالم و رژیمی، می توانند باعث چاقی شما شوند. بد نیست با تعدادی از آنها آشنا شوید.

۱- نوشابه رژیمی

با اینکه این نوشیدنی خوشمزه، کالری و قند کمتری نسبت به نوشابه عادی دارد، خوردن آن منجر به توقف کاهش وزن شما خواهد شد. تحقیق انجام شده در سال گذشته نشان می دهد سایز کمر افرادی که روزانه یک تا دو قوطی نوشابه رژیمی میل می کنند، تا ۶ برابر بیشتر از کسانی ست که اصلاً نوشابه رژیمی نمی خورند. بله؛ درست خواندید. شش برابر!
محققان بر این باورند که طعم شیرین نوشابه های رژیمی میل شما را به خوردن مواد شیرین بیشتر می کند و همین موضوع سبب افزایش وزن شما می شود.

۲- اسموتی های آماده


با اینکه این دسته از نوشیدنی ها سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هستند، می توانند حاوی قند و چربی باشند و خوردن آنها میزان کالری بالایی را به بدن شما وارد کند. در هنگام انتخاب اسموتی توجه داشته باشید که به تنهایی از میوه و سبزیجات ساخته شده باشد. از خریدن آن دسته که دارای مواد افزودنی همچون شکلات و کره بادام زمینی هستند اجتناب کنید.

در صورتی که قصد دارید اسموتی را جانشین یک وعده غذایی کنید، به دنبال اسموتی هایی با کالری ۳۵۰ تا ۴۰۰ باشید. اما در صورتی که اسموتی را به صورت میان وعده میل می کنید،‌ از خوردن اسموتی هایی که بیش از ۲۰۰ کالری انرژی دارند خودداری کنید.

۳- غذاهای نیمه آماده یخ زده

این دسته از غذاها دارای مقدار زیادی سدیم، قند و دیگر مواد هستند که بدن شما به آنها نیازی ندارد. از سوی دیگر محدود شدن میزان غذایی که شما میخورید، شما را به گرسنگی های میان وعده میکشاند و همین موضوع باعث خوردن بیش از حد شما می شود.

می توانید سینه کباب شده مرغ را به همراه مقدار زیادی سبزیجات میل کنید، تا معده شما کاملا پر شود و گرسنگی بعد از خوردن وعده اصلی، شما را به سمت خوردن میان وعده های ناسالم نکشاند.

۴- ماست های طعم دار

ماست سرشار از کلسیوم و پروتئین است که می تواند شما را سیر نگاه دارد. اما ماست های طعم دار به علت وجود قند و طعم دهنده های اضافی، تاثیرات مفید ماست را خنثی می کنند و اشتهای شما را به سمت خوردن غذاهای شیرین بیشتر می کنند.

اگر به خوردن ماست شیرین عادت کرده اید، می توانید ماست ساده را به همراه یک قاشق مربا خوری عسل میل کنید، تا طعم شیرینی هم داشته باشد.

۵- چیپس های پخته شده

با اینکه این دسته از چیپس ها نسبت به چیپس های عادی چربی های اشباع شده ندارند و اندکی سالم تر به نظر می رسند، حاوی مقادیر زیادی از قند و نمک هستند؛ ضمن اینکه فیبر کافی نیز در آنها وجود ندارد.

منبع:بیتوته
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
نظرسنجی
عملکرد دولت در مواجهه با کرونا را چگونه ارزیابی می کنید؟
افتضاح
تا حدودی مطلوب و موفق
موفق و خوب
مشاهده نظرات
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: