مهندس محمدرضا بابائي، مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو( ايساكو) با اشاره به رشد فعاليتهاي خدماتي ايساكو در سال جاري و افزايش رضايت مشتريان گفت: افزايش توزيع قطعات با كيفيت و در دسترس ساختن قطعات يدكي در شبكه خدمات پس از فروش و عزم جدي نمايندگان؛ بزرگترين شبكه خدمات پس از فروش در خاورميانه، توانسته سطح خدمات را افزايش دهد و برنامه ريزي هاي ارتقاء و حذف نمايندگان متخلف و كم اثر نيز جزء كارهاي است كه در امر بهبود خدمات موثر بوده است.

مهندس بابائي در ادامه با اشاره بر افزايش انتظارات مشتريان و نياز به همراهي و تامين نيازهاي آنها گفت: امروز در بازارهاي گوناگون كسب و كار تمركز زيادي بر بهبود كارايي و اثر بخشي خدمات وجود دارد. شركتها در جستجوي روشهاي نوين براي انجام بهينه وظايف خطير در راستاي كاهش هزينهها و افزودن ارزش به محصولات و خدمات خويش هستند.
حتي در ارائه خدمات پس از فروش خودرو در يك بازاري كه وابسته به توليد خودرو و مسائل تكنولوژيك و اقدامات تجاري و شرايط اقتصادي خودروسازان است، براي حل مشكلات قديمي، جستجوي روش هاي جديد نياز است و با توجه به تحولات امروزه ديگر ارائه خدمات پس از فروش به روش سنتي پاسخگوي درخواستها و انتظارات رشد يافته مشتريان نيست.
مديرعامل ايساكو با اشاره به اينكه در خدمات پس از فروش نياز به يك شبكه خدماتي چابك جهت كسب حداكثر نتايج با بكارگيري حداقل منابع است، افزود: ارائه خدمات چابك در خدمات پس از فروش خودرو نياز به يك سازگار آماده و شبكهاي هوشمند دارد كه در برنامههاي جديد ايساكو به دنبال ساختن زير ساختهاي آن هستيم، انتقال سريع اطلاعات توليدات خودرو و دريافت پاسخهاي از ارائه دهندگان خدمات و افزايش كيفيت، اشنائي كامل كارشناسان ارائه دهنده خدمات با ويژگي هاي محصولات توليد شده به صورت روزانه و انجام نظرات اين كارشناسان در توليد و در نظر گرفتن خواستههاي به روز مشتريان در تمامي مراحل خدمات قبل از فروش، خدمات حين فروش و خدمات پس از فروش از وظايفي است كه در برنامه ارائه خدمت چابك به مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو در نظر گرفتهايم و با انجام اين طرح باب جديدي در كسب رضايت مشتريان و مديريت بر انتظارات انها در كشور باز خواهيم نمود.