کد خبر: ۱۱۱۱۱۴
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۸
۱
مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به توانمندی کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان این بانک در پاسخگویی به حجم انبوهی از سئوالات مشتریان بانک و همکاران ، افزود : مرکز 1554 ، تنها نقطه ارتباطی رسمی بانک تجارت با مردم است و آنچه که باعث موفقیت این مرکز در جلب رضایت تماس گیرندگان شده ، بهره گیری از بانکهای اطلاعاتی جامع و روزآمد و دانش بالا و اشراف کارشناسان مرکز به فعالیتهای واحدهای مختلف بانک است .
 بانک تجارت پول‌نیوز-همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی،  مدیر عامل بانک تجارت با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک پاسخگوی تماسهای تلفنی مشتریان و کارکنان از  سراسر کشور بود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمد ابراهیم مقدم  مقدم ضمن پاسخگویی به سئوالات گروه زیادی از مشتریان و کارکنان بانک ، دستوراتی را در خصوص پیگیری برخی موارد مطرح شده از سوی تماس گیرندگان صادر کرد.

 پس از پاسخگویی به سئوالات مشتریان و همکاران ، مدیرعامل بانک تجارت از بخشهای مختلف مرکز ارتباط با مشتریان 1554 بازدید کرد . وی  در جریان این بازدید خاطرنشان ساخت : با توجه به اهمیت پاسخگویی صحیح و مناسب به مشتریان، انتظار است این مرکز ضمن برقراری ارتباط دوسویه با مشتریان با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی بتواند در معرفی خدمات بانک و افزایش رضایتمندی هم میهنان گام های بلندتری بردارد.

مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به توانمندی کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان این بانک در پاسخگویی به حجم انبوهی از سئوالات مشتریان بانک و همکاران ، افزود : مرکز 1554 ، تنها نقطه ارتباطی رسمی بانک تجارت با مردم است و آنچه که باعث موفقیت این مرکز در جلب رضایت تماس گیرندگان شده ، بهره گیری از بانکهای اطلاعاتی جامع و روزآمد و دانش بالا و اشراف کارشناسان مرکز به فعالیتهای واحدهای مختلف بانک  است .

گفتنی است این برنامه در راستای تاکید مدیریت ارشد بانک تجارت بر تکریم مشتریان و کارکنان بانک صورت گرفته و با توجه به انبوه تقاضاهای تماس تلفنی یا دیدار حضوری در نظر است تا ضمن افزایش حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک تجارت در مرکز ارتباطی 1554 ،  امکان دیدار حضوری با مشتریان و همکاران در سفرهای استانی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره به استانها نیز پیش بینی شود .  

شایان ذکر است این مرکز از ابتدای سال تاکنون به بیش از 13 هزار تماس مشتریان و همکاران در حوزه های مختلف پاسخگویی کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
بهرام
Iran, Islamic Republic of
11:12 - 1393/11/30
مسئول ویا مسئولان محترم بانک تجارت سلام
متاسفانه بانک الکترونیکی طراحی شده شما خیلی پیچیده است مطمئن باشید مشتریان بسادگی نمی توانند از این امکانات استفاده نمایند در صورت امکان طرح شفافی برای مردم ارائه دهید
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
تعطیلی همه مشاغل به جز سطح 1 در ۲۵ مرکز استان و همه کلانشهرها
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: حداقل ۲۵ مرکز استانی و نیز همه کلانشهرها شامل دور جدید محدودیت‌های شدید خواهند شد.