کد خبر: ۱۰۵۵۷
۲۱ آبان ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۷
0
ایجاد و گسترش برند های تجاری کالاهای ایرانی از مهمترین عوامل وفاداری خریداران و پایداری کالاهای ایرانی در بازارهای هدف صادراتی است.
پول نیوز _ سرپرست دفتر امور ترویج تجارت سازمان توسعه تجارت ایران در این باره گفت: کالاهای ایرانی به رغم ظرفیت های متنوعی که در بازارهای هدف دارند، به دلیل ضعف سرمایه گذاری در ایجاد و ترفیع به برند های خود بازارهای رقابتی با چالش مواجه هستند.

به گزارش پول نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت محمد مهدی نهاوندی اضافه کرد: به نظر میرسد شرکت های ایرانی باید توجه بیشتری به مفهوم و کارکرد برند های تجاری در بازاریابی صادراتی داشته باشند،

نهاوندی درخصوص برنامه های اجرایی سازمان توسعه تجارت ایران در جهت برند سازی کالاهای تجاری ایران در بازارهای هدف صادراتی گفت: این سازمان برای جلب توجه شرکتهای تجاری به مفهوم و کارکرد برند، برگزاری همایشهای بین المللی برند با همکاری سایر دستگاههای اجرایی را در دستور کار خود قرار داده است و تسهیلات ویژه ای را جهت تبلیغ برند های برتر ایرانی در بازارهای هدف صادراتی در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امسال برای چهارمین بار همایش بین المللی برند برگزار می شود، اضافه کرد: با توجه به حضور نمایندگانی از کشورهای عضو سازمان اقتصادی اکو و همچنین تعداد زیادی از اساتید و صاحبنظران متخصص در برندسازی از داخل و خارج کشور، به نظر می رسد برگزاری این همایش در انتقال مفاهیم و چارچوب های علمی موضوع برند و جایگاه آن در جامعه اقتصادی کشور تاثیر به سزایی داشته باشد.

نهاوندی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار نمایشگاه برندهای برتر همزمان با همایش برندهای بین المللی برگزار خواهد شد، گفت: سازمان توسعه تجارت ایران تسهیلات ویژه ای را جهت معرفی برندهای برتر صادراتی منتخب در این همایش و نمایشگاه و معرفی و تبلیغ در بازارهای خارجی درنظر گرفته است.

سرپرست دفتر امور ترویج تجارت سازمان توسعه تجارت ایران تصریح کرد: شرکت های مشارکت کننده دراین نمایشگاه می توانند نسبت به دعوت از خریداران خارجی خود جهت بازدید از نمایشگاه برندهای برتر ایران با استفاده از تسهیلات تخصیص یافته از سوی سازمان توسعه تجارت ایران اقدام نماید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: