May 2021 13 / پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
کد خبر: ۱۰۳۴۹۳
۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴
0
پول‌نیوز - مركز ارتباط متمركز بانك سرمايه جهت پاسخ گويي به مشتريان راه اندازي شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، همزمان با ايام الله دهه مبارك فجر، مركز ارتباط با مشتريانِ بانك سرمايه جهت پاسخ گويي به كليه مشتريان به صورت 24 ساعته و در تمام ايام هفته، راه اندازي شد.

از اين پس مشتريان گرامي بانك سرمايه مي توانند از طريق شماره تلفن 42173000 نسبت به ارائه پرسش هاي خود و دريافت پاسخ از اپراتورهاي حاضر در اين مركز، اطلاعات لازم در خصوص نيازمندي هاي خويش در رابطه با خدمات بانك سرمايه اعم از انواع سپرده ها، ضمانت نامه ها، تسهيلات، خدمات بانكداري الكترونيك، اطلاعات شعب و تازه ترين اخبار سهام را كسب کنند.

گفتني است با راه اندازي اين مركز، نيازهاي مشتريان با ديدگاهي دقيق و روشن ارزيابي و سازمان دهي خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: