کد خبر: ۱۰۳۴۳
۱۷ آبان ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۴
0
آقای خواجه حسنی در این همایش با اشاره به رهنمودهای مدیر عامل بانک مبنی بر اهمیت مقوله بازاریابی، ابعاد مختلف تاثیر بازاریابی بر جذب منابع را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش پول نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، همایش دو روزه بازاریابی و جذب منابع ادارات امور شعب شرق کشور با حضور آقای خواجه حسنی مدیر امور شعب شرق کشور و تنی چند از مسئولان ارشد بانک در اداره امور شعب استان کرمان برگزار شد.

آقای خواجه حسنی در این همایش با اشاره به رهنمودهای مدیر عامل بانک مبنی بر اهمیت مقوله بازاریابی، ابعاد مختلف تاثیر بازاریابی بر جذب منابع را مورد بررسی قرار داد.

در ادامه این جلسه، آقای محمدی مدیر امور شعب تهران با اشاره به علاقه مردم نسبت به بانک ملی، بازاریابی موفق را در گرو پرداختن به دو بعد درونی و بیرونی دانست.

آقای عبدی رئیس اداره کل بازاریابی نیز در این همایش در سخنان خود بیان داشت: اکنون دوره تلاش است و در این برهه از زمان که رقابت بین بانک های مختلف شدید است، بانکی موفق خواهد بود که بتواند نیازهای مشتریان را پاسخگو باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: